viny Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Nå har den gamle vinyen bestillt time til akupunktur og fotsoneterapi etc. Fikk time først den 26. noevember men siden det ikke er noen tid å miste så går jeg nå på med dødsforakt. Her skal det lages barn skulle egentlig vært gjort i forrige uke . Er grusomt utålmodig og håper at vi lykkes nå. Skal holde dere oppdatert bare måtte fortelle dette nå. Hilsen viny
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Ja, lykke til!! Jeg har god tro på alternativ behandling. Går selv til akupunktur. Hadde ca 10 behandlinger før jeg ble gravid i sommer, men mistet dessverre. Skal i morgen ha min niende behandling etter MA'en. Er i morgen på dag 26 i syklusen, så jeg er spent om det er liten spire som akkurat har klort seg fast :-)
Agne Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Så rett du gjør. Husk bare på at du må ikke gi opp selv om det tar litt tid, det er viktig å ikke forvente for mye de første gangene. Lykke til og stå på videre.
kaje Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Lykke til.... Jeg har også tatt endel akupunktur...det er så godt og avslappende... ( etter at nålene er satt..) Jeg har stor tro på at det har en positiv effekt. Kaje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå