Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Tror kanskje jeg har blitt det nå. Har gått på det i ca. 4 uker. Itillegg til at jeg er gravid sliter jeg med bihulebetennelser gang på gang. Har vært forkjølet en evighet. Klarer meg rett og slett ikke uten denne nesesprayen. Blir før leggetid og en gang midt på dagen. Ellers får jeg ikke sove og blir irritabel av å være tett i nesa. Vet jo at det er kjempe dumt. Me saltvann gjør ikke samme nytten. Får ikke åpnet det helt. Men lurer på hvordan det blir etterhvert? Når forkjølelsen går over. Vil jeg være tett hele tiden etterpå?
MuttaღMartiniusღ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Ja, heeeeelt avhengi... har brukt det i hvert fall et åt nå... noe forbanna dritt!!! Slutt nå mens du kan. Nesa mi er ødelagt!!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Hva mener du med ødelagt? Lurer på hva som skjer? For min del kan det jo være for sent.
Kamomille Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 jeg ahr brukt det mye i hver eneste graviditet. ble mye bedre etter at jeg hadde født og slimhinnene stabiliserte seg igjen. Du kan venne deg gradvis av ved å gå ned tilspray for barn og tilslutt for baby.
ejiec++ Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 veninna mi har vært avhengig av nesespray i 8 år!!! På nesesprayen står det at den ikke skal brukes i mer enn 10 dager i strekk, grunnen er at man ødelegger slimhinnene i nesa og blir avhengig av nesespryayen for å løse opp. Slutt mens du kan...
MuttaღMartiniusღ Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Med ødelagt mener jeg at hvis ikke jeg bruker det er jeg konstant tett.. ikke noe snørr, men tett.. Slitsomt. Høres ut som at jeg er griseforskjøla når jeg ikke har brukt nesespray.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 Vel lettere sagt enn gjordt. Når enn ikke får sove og blir forbannet fordi jeg føler jeg ikke får puste. Vet ret og slett ikke om jeg klarer. Men skal trappe ned med banenesespray.
MikroMidas Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg er avhengig, men jeg prøver å la være. Det hjelper litt, men ikke mye. Høyre nesebor har jeg ikke pustet med om natten siden jeg gikk på videregående, tror jeg. Øre-nese-hals lege har sjekket og kan ikke se noen skjevheter. Jeg tror rett og slett at bihulene er trange, og at det derfor er vanskelig å puste. Hver gang jeg er forkjølet så forverrer det seg, og jeg kan gå på nesespray i flere uker i strekk. Nå har det kommet en ny saltsvannsspray som visstnok også skal være slimhinneavsvellende, og den har jeg tenkt til å prøve! Ingen bivirkninger, sier dem på TV-reklamen (: Da jeg var gravid, var det helt ille. Otrivin hver dag i månedsvis.
Tomine is my star Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Jeg er ikke avhengig,men er pålagt av legen å bruke nesespray resten av mitt liv!! Har kronisk bihule betennelse... Har ikke brukt nesespray noe særlig..men må kanskje begynne med det siden legen sier det?! Er konstant tett..har nesten ikke lukte/smaksans... :/
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 jeg var helt avhengig i hele graviditeten, en samme dagen tulla var ute så slutte jeg. hadde ikek bruk for det mer! deilig. håper det går like bra for deg. nå i ettertid er jeg veldig på asselig med å ikke bruke i mer enn 10 dager, har vært avhengig av det så mage ganger. er noe dritt!!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2007 Du husker ikke hva den hete? Hvilken kanal er det rekleme på den? Har hørt på apoteket, men tror jeg har prøvd det meste.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 Tror du mener miwana.. men den funker ikke den heller:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå