Gå til innhold

Hva har dere i vogna til 2 åring som sover ute på vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voksiposen har blitt for liten og jeg gidder ikke spandere på noe dyrt noe når han neppe sover formiddagslur så veldig mye lengre. Det blir vel over denne vintren tenker jeg.

Har i en stor dyne nå som jeg har bretta dobbelt slik at han ligger på den ene delen og har den andre over seg. Men det blir litt voldsomt, spesielt når man må ta den ut og i vogna i barnehagen (vogna står ute der)

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel toåringen min sover ikke lenger på dagen men forrige vinter da hun var ca 18mnd så hadde jeg ullteppe og fleeceteppe over det. Ulltøy på henne

Skrevet

brukte voksi til poden var 3. Den ble litt kort, så han hadde helle en ekstra ulljakke oventil.

Skrevet

de har en thermopose på www.tinyzone.dk til 399 dkr, så kan du trekke fra 25% i dansk moms og plusse på 25% av det i norsk moms, om du ikke er så heldig at den går rett igjennom i posten så du slipper dden norske momsen.

Frakt er 70 kr.

Posen er 105 cm lang, mulig den holder denne vinteren? Er iallefall en rimelig pose

Skrevet

Er det kaiser-posen?

Isåfall så har jeg den, fikk den for ca 2 uker siden.

Ble 550 kr totalt.

Er veldig fornøyd med den, kunne kanskje vært tykkere, men tror nok at det blir bra på de kaldeste dagene med ullundertøy, ullklær og i værste fall et teppe.

Skrevet

Finner ikke pose til den prisen på Tinyzone...bare en til ca 900...?

Hvor finner jeg den?

Skrevet

Bestilte den jeg og betalte 380 nok. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...