Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 jeg har hatt en del utflod og har hørt at dette er vanlig,men noen ganger føler jeg som om jeg lekker fostervann. Vet jo ikke, men blir beskymra for alt og da... Er det noen som har lekket fostervann og kan beskrive det?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Hvis du har en svart bomullstruse, så ta på deg det! Gå med den trusa ei lita stund. Ta den av den og la den tørke, hvis det blir hvitt i trusa så er det utflod, om det ikke blir farge i det hele tatt og heller ikke lukter urin, så ville jeg ha tatt kontakt med føden! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå