Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg er utdannet lærer og har jobbet noen år. Men det er akkurat som om jeg ikke venner meg til det. Jeg forbereder meg 120%, blir veldig stresset, tenker på alt hele tiden. Får lett hodepine og er mer eller mindre nervøs. Vet ikke hva jeg er redd for egentlig... Ikke være god nok eller ikke takle alle situasjoner som kan oppstå. Har nesten begynt å grue meg til å gå på jobb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Så vidt jeg har forstått det, er det veldig "lærer" å tenke på ungene og jobben hele tiden. Også på fritiden, hvis du har noen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Ja, det er vanskelig å koble ut. Kanskje det er det jeg ikke greier...
Willemo Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Det skal ikke være sånn at du blir nervøs av å gå på jobb. Alle er jo det i begynnelsen, men viss det vedvarer, bør du tenke over hva det er som gjør det. Det er ikke sikkert at yrket er feil, har du jobbet på samme plass hele tiden? Samme klasse? Kollegaer? Tenk over hva som gjør deg stresset og nervøs, og prøv å ta tak i det. Kanskje er det en god kollega du kan snakke med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå