anni69 Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Nestle sin mais og ris grøt skal blandes med mme el mm. Finnes det i et annet merke. Ris el mais grøt som skal blandes m vann?
anni69 Skrevet 9. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2007 Ingen som vet? Finnes ikke kanskje, men mener det var ei her inne som sa ho blandet ris-grøt med vann..
Stor_smil Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg blandet med vann, og det gikk helt fint.. lag den tynn i starten, slik at overgangen ikke blir så hard. Du kan etterhvert også blande i litt fruktmos slik at den får litt bedre/variert smak. Eventuelt kan du mose en banan oppi ;-) Du kan også lage grøt selv av hirseflak eller majsmel (ikke majsenna) Tips til grøt finner du på : www.barnemat.com
anni69 Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Ok. Så du bare landet vann i nestle grøten. Flott. Takk for hjelpen.
Stor_smil Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Ja, jeg vil ikke tro at det spiller så stor rolle, bortsett fra at den gjerne blir mindre næringsrik når man bruker vann, fremfor mme/mm. Jeg syntes den ble tynn av å bruke mm, veldig tynn!!! Derfor prøvde jeg vann istedet, noe som gikk helt fint ) Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå