bekkebekk Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg er i uke 19 nå, og tror kanskje jeg har begynt å kjenne bittelitt liv. Det kiler liksom litt nederst i magen når jeg sitter fremoverbøyd. Ganske langt ned på magen. Kjenner det ikke hele tiden, men nå og da. Synes kanskje det er litt mer nå enn det det var for noen dager siden. Er det nederst på magen vi skal kjenne dette elelr er det høyere opp ved navelen ?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Er nok liv du kjenner da ja! r der jeg kjenner det oftest også og har kjent det der hee tiden og jeg er 25+1 idag!
jiha Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 kommer vel helt ann på hvordan baby ligger. ligger den med hode oppe kjenner du vel spark nede og motsatt. Jeg kjenner det forsjellige plasser, men kjenner det best når føttene er oppe ved navlen, da kjenner jeg det utvendig å. Ligger den ned med føttene er det mere "inni der" jeg kjenner d;)
Måånestråle Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Tidlig i svangerskapet er livmora ganske liten, og den vokser oppover fra skambeinet. Det er derfor naturlig at man kjenner liv nederst i magen, der livmora til en hver tid er. I uke 19 har livmoras størrelse blitt omtrent sånn at den rekker opp til navlen. Dermed kan du kjenne kiling helt opp til navlen nå. Om noen uker er livmora blitt litt større, og da kan du kanskje kjenne bevegelsene også enda lenger oppe. Osv, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå