Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Det kommer litt an på! Hvis babyen din ligger lagt fram så ser man like bra med utvendig UL, men hvis babyen din ligger veldig lange inn, så er det lettere å se med innvendig UL!
Blå + en i magen Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg har bare tatt utvendig på det tidspunktet. Men utvendig var kjempefint det, så alt!!
Smulen&Skalken Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg skal på ultralyd nå etterpå.. Kan jeg be om at han tar invendig om vi ser lite på utvendig? Jeg vet ikke hva han kommer til å gjøre...
Blå + en i magen Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Jeg var usikker på om jormoren ville ta innvendig eller utvendig. Hun sa hun ville ta utvendig. Men det var helt i orden hvis jeg selv ville ta innvendig etterpå. Men siden vi så alt klart, så droppet vi det. Så jeg tror du kan velge!
Smulen&Skalken Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 Tusen takk for svar Er samme for meg hvordan dem tar den. Bare jeg ser så mye som mulig hehehe
Matildesnusk + lille ups Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Kommer an på mange ting - f eks hvor mye fett en har på magen. Jo lenger avstand det er mellom ultralydsproben og det en skal se, jo dårligere blir bildene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå