januarbaby+maibaby Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hvilke vogner har dere og er fornøyd med? Vil ha duo vogn!!
Kvitrebekk Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Vi har bestilt Emmaljunga Edge duo. Har ikke fått den enda, men virker veldig fin. Tror vi blir fornøyde. Stor og romslig bag og det var viktig for oss. Samt at stort sett alle stoffdeler kan tas av og vaskes i vaskemaskin.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Vi har også bestilt Emmaljunga Edge Duo Combi. Har en venninne som også har den & den ser super ut =) Lykke til i vognjungelen
Linnea&Julie Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Vi har også kjøpt Emmaljunga edge duo,.det er en kjempefin vogn
temi & keli Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Vi har Emmaljunga Duo Edge fra forrige, og den er like fin (2006-modell), så den fortsetter vi med til nestemann.. I tillegg har vi en TFK joggster twist som vi har brukt som sportsvogn. Denne kommer vi til å kjøpe hardbag til.. Med disse to vognene som jeg VET jeg liker og er fornøyd med, kommer jeg til å ha det vi trenger til babyen.. -men så må vi vel ha en søskenvogn (2årog3mnd'er mellom) -og da ser jeg på EasyWaklers DuoWalker, spesielt fordi den har separate kalesjer.. Vognjungelen er STOR!
anne* Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Det blir bugaboo cameleon her - - synes den virker helt genial:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå