Gå til innhold

noen flere som blir hissige

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn et par dager før mens ?? å, jeg er ekstrem asså....

tok den siste "store" pilla i går, og begynner på sukkerpillene i kveld.

Å gud så sinna og irritert jeg er et par dager nå asså....alt er galt, og ser alt som burde gjøres, som ikke er blitt gjort.

Har sett det før også, men da har jeg bare svart, vi tar det senere haster ikke....

tror dere at dette er frustrerende for mannen min eller ??? uff...han får så ørene flagrer i disse dager....og jeg blir langsur...skikkelig også...

og etter som jeg har en nakke som er litt kranglete innimellom, blir den enda verre i disse dager, og derfor blir jeg sinna og sur for jeg har så innmari vondt også....

noen som har noen gode råd på hva jeg kan gjøre med dette??

er mye verre nå som jeg går på piller...og sexlyst?? hva er det ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig bra igjen! Har hatt det sånn bestandig, selv om jeg ikke har gått på piller. Helt ekstremt. Nå har jeg hormonspiral, og heldigvis er jeg ikke lenger så hissig. Bare mer jevnt deppa, vet ikke om det er bedre akkurat!!

Dropp pillene. Det er ikke bra for kroppen eller humøret eller noe som helst. Dropp pillene og prøv pessar en periode så skal du se sexlysten kommer tilbake. Hjelper ikke noe på mensen da. Hvis du ikke planlegger flere unger på en stund, kan du prøve hormonspiral. 70% 'mister' mensen med den. Det er jo også hormoner, men de virker visstnok kun lokalt i livmoren og skal derfor ikke ha fullt så ille virkning på kroppen som p-piller.

lykke til

Skrevet

nå ble jeg glad :-))))

skal ikke ha flere barn, er fylt 40 år nå, og har 5 stk, så det holder...hehe...i alder fra 19 år til minsten på 15 mnd.

så det er ikke noe problem...eneste jeg synes var kjekt med p piller, var at da vet jeg når mensen kommer, og kan regulere den litt selv, ved behov.ikke det at det har vært noen suksess da, fått masse små blødninger innimellom i stedet.

tror jeg går for hormospiral...høres ut som det er noe for meg...

Skrevet

5 stk burde holde ja! ;) Dersom du er sammen med faren til disse så kanskje han heller kan sterilisere seg? Det er jo enda bedre, så slipper du hormoner i det hele tatt. Men såklart, fordelen med hormonspiral er jo at det er god sjanse for å slippe mensen. Du kan jo teste den ut hvertfall.

Skrevet

han har vært inne på tanken ja...hehe..han har snakka om det flere ganger, han er helt underærnert stakkar...hehe...kan gå mnd mellom hver gang vi koser oss, og det er ikke hyggelig, hverken for han eller meg...

skal snakke med han i kveld jeg, for har sendt mld til han nå, og han lovte å hjelpe meg litt hjemme, og kjøpe med seg en flaske vin, som vi kan ha til kvelden...jeg er ellers snill som et lam i 3 uker, men så er jeg den heksa...hehe...skjønner ikke at han holder ut med meg da jeg....

Skrevet

jeg blir en skikkelig drage,men ikke på mannen, bare på sånne småting somh hvis jeg stumper i leker eller hvis jeg dunker meg e.l jeg er veldig klønete av meg og er for så vidt vant til det men i dagene før mensen og like etterpå blir jeg hysterisk og klin galen. menmen.. sexlyst er det ihvertfall, spesielt under mensen når jeg ikke kan ha meg.. da blir jeg frustrert!

Skrevet

jeg ser alt , abosolutt alt...tørke støv, rydde, rydde klesskaper, vaske vinduer, ting som skal ordnes på plass...vaske gulvene, og alt annet jeg ikke får tid til å gjøre...alt bare eksplodere i disse dagene...og alt går ut over mannen min...

heldighvis kjenner han meg godt, og går stille i dørene, og gjør så godt han kan...men jeg har fryktelig dårlig samvittighet da...

men jeg har bestemt meg...pille slutt her...bare tull.....

Skrevet

Ja piller er bare tull! :) Du har nå hvertfall 3 gode uker og en dårlig. Jeg pleide ha en god uke, en hissig uke og to deppa uker og så på'n igjen. Nå er det hvertfall mye jevnere humør og blir ikke så hissig lenger.

Skrevet

Har ikke mensen for tiden, men jeg blir himla sur når det er gått et par timer siden mat. Blodsukkeret stuper, og jeg merker det ikke før jeg tar meg selv i å glefse til gud og hvermann! Ååååå, har behov for å halshugge både mann og barn av og til, uff uff...Men heldigvi skal det bare en brødskive (sjokolade) til;)

Skrevet

det har jeg ikke tenkt på, kanskje det kan ha noe med kosthold og inntak av mat også i disse dagene...er egentlig veldig dårlig til å spise, når jeg er hjemme alene...

og veldig fort for å gripe tak i noe godteri eller noe sånn, i stedet for å spise brødskive eller en varm lunch...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...