RagNaRekkverk Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg har en ide om å la jenta mi "gå" over et lerret og sette igjen fotavtrykkene sine... Noen forslag på hvilken maling jeg kan bruke til dette?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 hobbylack... fargen blir sterk of fin... bare vask det av med en gang etterpå,ellers blir den vanskelig å skrubbe av
RagNaRekkverk Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Takk for svar! Da skal jeg prøve det. Har du forsøkt det selv? Går det lett av huden igjen?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 ja har prøvd det selv..fargen går lett av hvis du vasker av med en gang,ellers må du skrubbe litt... kjøpte den på panduro
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Det hørtes ut som en flott ting å lage:) Hvor kjøper dere lerret????
RagNaRekkverk Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 Kjøpte lerret på Europris. Billig og bra:-)
bellabellissimo Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Hei- ref maling -- du kan kanskje prøve en maling som heter 'fingerpaint'? Kjøpes på hobby butikker, den også. Den er ikke så vanskelig å få vekk, og kan jo også brukes på føtter!! ;-) lykke til!
Gjest Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg har brukt en vanlig stempelpute til å lage avtrykk av lillegutt. Enkelt og helt uten søl. Jeg vasket det av med en gang så vet ikke hvor lett det går av hvis du holder på lenge da...
Krokka og prinsessa Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Fingerpaint! Den er lett å vaske av. Jeg maler en del med hobbylack selv, og dersom den tørker litt inn så er den ikke så lett å få av. Men da lager du bare ett fotbad da, så løsner hobbylacken. ) Ville likevel valgt fingerpaint, den er tykk og god og gir gode avtrykk.
Krokka og prinsessa Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Ett tips; Blir veldig fint med sort bakgrunn og hvit fingerpaint-maling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå