Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 eller 3-4 for den sakens skyld??
petitmoi :-) Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jaa, min gruer seg kjempemasse til fødsel nr. 2, synes synd på han. Men han VIL være med, jeg tvinger han ikke ;-) Første fødselen endte litt dramatisk med hastekeisersnitt (men alt gikk veldig bra), han har ikke lyst til å oppleve det igjen.. Men vi krysser fingrene for at det skal gå litt bedre for seg denne gangen, så vi får en fin fødselsopplevelse. Er 4 dager over TUL nå, så snart må det da være over :-)
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Vi hadde en fin første fødsel vi altså, men han har helt angst for blod og sånt stakkars..så måtte legge seg nedpå sist etter tulla var kommet ut.. Og jeg hadde litt missfarge på forstervannet så fikk henne ikke på brystet med en gang..de løp avsted med henne for hun måtte suges litt..men hadde bæsjet på seg så derfor missfarge.. Men han sier ikke at han ikke vil være med..så får håpe det går bra denne gangen også;-) Masse lykke til til deg som er så nære mål;-)
petitmoi :-) Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg synes litt synd på mannfolka jeg, det er ikke barebare å se den man er gla i ha det vondt.. Min samboer skada seg litt i sommer, og hadde VONDT, og jeg synes det å se på andre ha det vondt er verre enn å ha det vondt selv. Dersom de har angst for blod og sånt i tillegg, skjønner jeg GODT at de gruer seg! Min har jo ikke angst for sånne ting, men er redd for en repetisjon av forrige fødsel. De klarer seg nok denne gangen også, og for vår del, ihvertfall for meg, betyr det myyye at de er til stede... Lykke til til deg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå