Gå til innhold

tøybleie og frejkaspute = ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvordan det vil være å bruke tøybleier nå når datteren min har frejkaspute.Hun er snart 3 måneder (12 uker imorgen) og veier 6kg ca. Tenkte på kanskje en fuzzybunz?

Hvis ikke så skal vi til kontroll 2 januar og da blir hun forhåpentligvis kvitt puta!

Håper på svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) har dessverre ingen tips.. men har ogsaa ei lita jente som bruker frejkas pute, hun blir 3 mndr den 16 november:)

Har dere paa det plasttrekket som man faar paa sykehuset?

Her hadde jeg dette plastrekket i et par mndr.. kunne bare bruke body og stroempebukse under:( :(

Saa var det en hyggelig dame her inne som ba om adr min, og sa hun skulle sende meg et par trekk.. jaja, tenkte jeg.. ga henne adr.. men tenkte ikke noe mer over det... noen dager etter kom det to toeytrekk til meg i posten :D:D:D ett hvitt, og ett hvitt med blomster paa:)))

MYYYYYE BEDRE :) saa bruker jeg bare den harde delen innenfor:)

disse er med borrelaas ogsa:) saa mye enklere aa stille etter hvor mye klaer hun har paa;) naa kan hun ogsaa bruke alslags klaer.. sparkebukser osv under puta:) Vil anbefale deg et slikt trekk alsaa;)

Vi har ogsaa time i januar..da skal hun endelig faa roengten av hoftene.. har gaatt aa venta paa denne timen siden dagen hun fikk denne hersens puta paa:( :( ja.. jeg hater den:P

Huff.. dette ble jo absolutt ikke noe svar paa det du lurte om. ble bare litt revet med, naar jeg saag noen andre her som har en liten jente med frejkas pute.... inne paa "funksj.\kron.syk barn" er det jo nesten aldri noen som skriver eller svarer...

Jeg har forresten en hel pakke med toeybleier som jeg fikk av min svigermor.. om jeg ville proeve dem. Maa innroemme at jeg ikke har gjort dette enda... Viss du er intressert kunne jeg jo kansje sendt deg den ene pakken ? =D tror den inneholder 12 bleier eller noe saann.. eller kansje mer? skal sjekke senere :) de er KJEMPE soete:) har saann rispapir som man skal legge inni ogsaa.. tror merket er kooshies :)

Skrevet

Hei! Har sendt deg post nå! :)

dytter bare litt for å se om noen andre har peiling på tøybleier og sånt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...