Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Svigerfar har vært så snill at han har bygget vedskjul til oss, vi har ikke bedt han om dette (han var egentlig glad for å ha noe å gjøre... ). Så vil jeg gjerne gi han noe som takk for hjelpen, men har overhode ingen ideer om hva.... Noen som er så snill at dem kan hjelpe meg med noen forslag (tenkte jeg kunne slå de sammen med farwsdagsgaven å gi han noe litt større??) Tusen takk for hjelp!
Dotten Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 En god bok Vin Congac (Sorry. Husker aldri hvordan det skrives..he, he,) Verktøy Klær Hmmmm. Det var det jeg kom på Snill svigerfar dere har da
Jenny-penny Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 En god bok, abonement på ett blad, en kurv med vin, spekemat, ost og kjeks, be de på en god middag, teater billetter...
___ Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Verktøy. Hvis han liker å snekkre og fikse ting vil han sikkert like noe nytt på det området.
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 9. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2007 Tusen takk for mange gode forslag, tar gjerne imot flere : ) Skal høre med mannen min hva han synes, er greit å avklare det med han da dem kan være litt spesielle (hvis det ikke er rett kan dem heller bli sur enn glad, og klage voldsomt til alle, selv om man prøver å være snill : ( (Derfor dem ikke får julegave fra barna i år...) Dotten: ja var veldig snillt gjort, er veldig glad for det, men tro meg er ikke alltid lykken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå