Gå til innhold

blir kastet av internett hele tiden. hva er galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp scannet maskinen etter virus, men fant ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke noen råd å komme med, men vil bare høre med deg om noe.

jeg har det også sånn...hver gang jeg er inne på banken, og da spesielt inne på nettposten derfra, så blir jeg kasta ut av alle sidene....så irriterende...vet jo ikke om jeg blir logget av heller...

her skal det heller ikke være noe tull med virus og slikt....

Skrevet

Her har jeg hatt samme problem. Men det skyldes nettet (Telenor) og ikke maskinen. Plopp så er det borte noen sekunder også virker det 2-3 timer så kan det bli borte igjen. Det hender det kommer og går hyppig i perioder også.

Lurer på om de har kjørt noe oppdateringer på linjene sine som kan gjøre det? Fikk mail for lenge siden om at de skulle det og da var det slik 2-3 dager. Men ikke fått mail nå.

Skrevet

vi har ikke telenor....

og er kun fra banken sine sider det er sånn, så lurer på om det er noe med sikkerheten på siden der...men asså, jeg må jo få lov å være på min egen side, uten å bli kasta ut....

alle andre sider som jeg har oppe, blir stående, men alle som har noe med banken forsvinner....

Skrevet

Det kan være så mye. Kan være at nettverkskortet i dataen er blitt dårlig. Har du trådløst internett kan det være noe feil på kontakten mellon routern og dataen. Det kan være noe feil på routern så du kanskje må restarte den. Det kan være noe feil sentralt(hos linjeleverandøren som oftest telenor) Det kan være no feil hos dem du får internett av.

Er det bare en side du blir utkastet fra hele tiden kan det være noe med servern dems, eller linjen dems.

Får du en sån grå feilmeldingsboks, så er det operativsystemet i dataen som det er noe feil med, da hjelper det som oftest å restarte maskinen. Iblant må man reinstallere den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...