storebror og junibaby=) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har 2 vaskemaskiner. Den ene er ganske ny. Den andre er en gammel miele maskin som sambo har fått igang nå. Den er mye større. Er vel plass til nesten det dobbelte.kanskje litt under. Og bruker kortere tid på ihvertfall en kokvask. Men ettersom den er gammel er den sikkert ikke like økonomisk. Men i forhold til at det blir færre vasker om jeg bruker den og at den er raskere,burde det ikke bli så mye dyrere??
Inga Bling Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Søker du opp modellene på nettet finner du stort sett vann og strømforbruk i bruksanvisningene der. Men sånn som du legger det frem vil jeg tro at det vil gå ganske opp i opp.
Guttemamman:-) Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Har du tørketrommel?I så fall regner jeg med den gamle ikke sentrifugerer klærne like bra og dermed trenger tørketrommelen lengre tid på å få klærne tørr noe som ihvertfall bruker mye strøm
storebror og junibaby=) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 har ikke tørketrommel nei... og den sentrifugerer nesten like bra.Den nye vi har er 1200omdreininger.Den gamle er usikkert.står ikke noe. Det er en gammel industri vaskemaskin
Guttemamman:-) Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Da får dere bruke den gamle 1 strømperiode og den nye 1 periode og så ser dere om det er noe forskjell i strømregningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå