Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Er det ok å ta seg noen gode varme bad i sitt eget badekar etter at slimproppen er gått?
glad i mange barn Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 no problema,det kan man,bare bad i vei (men ikke i offentlige pga mye bakterier der,man har tross alt åpning opp i livmora.) et bad lindrer og gjør bare godt for spente muskler.og man føler seg vektløs og man slapper av mye mer,det brukes MYE badekar på en del sykehus under fødselen for det lindrer riene og smertene,
6des Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg er litt usikker på om du bør bade når slimproppen har gått. Spurte jordmor om dette på mandag, ettersom jeg også elsker å bade, og hun sa at man helst ikke burde bade etter at slimproppen har gått, nettopp pga infeksjoner. Men sist jeg fødte badet jeg på sykehuset, så faren er vel neppe særlig stor vil jeg tro...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Tusen takk for svar, det liksom en tid nå da det skulle føles veldig deilig å få slappet litt av og følt seg litt mindre tung : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå