Sessa ruger igjen... Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 lignende prosjekter bør gjennomføres på norske skoler?
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 JAAAAAA.. det syns jeg så inderlig !!!!!!!!!!!!!! utrolig sterkt å se på..
trøndermamma Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Fortell litt mer da, sitter på jobben og har ikke tv he he...
MuttaღMartiniusღ Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 ja, helt enig... synes det er helt grusomt jeg. men sånn er det i dag.. men ja, absolutt.... vi skulle hatt en oprah i Norge..
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 elevene snakker sammen,selv om de kjenner hverandre eller ikke,forteller sannheten om hvordan de er,hva de går gjennom..alt for å forebygge sånne skoleskytinger som foregår i usa..
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 Synes bl.a. den øvelsen hvor de skulle gå over en strek på gulvet dersom de hadde opplevd det ene og det andre var sterkt. Begynte å grine, jeg! Elever som har opplevd misbruk, opplevd å bli mobbet, opplevd redsel pga hendelser på skolen.... Herregud! Hadde dette vært gjennomført på norske skoler i dag tror jeg mange ungdommer hadde fått opp øynene og behandlet hverandre anderledes!
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 herregud så ufattelig sterkt å se ....griner jeg...
MuttaღMartiniusღ Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Griner jeg å.. skikkelig. ufattelig bra:)
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 det der er noe av det fineste jeg har sett ....skikkelig rørende,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå