januarbaby+maibaby Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg har ikke kjent hikking av babyen før! Er 29+6 idag. Men igår kveld kjente jeg en rytmisk dunking nede i bekkenet helt til venstre, (jordmor sa igår at hun hadde lagt seg i hodeleie) det varte nesten i 5 min denne svarke dunkingen, og jeg kunne faktisk kjenne det helt svakt utpå magen når jeg la hånda der... kan det være hikking? Eller kjennes ikke d utpå?
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg kjenner det utenpå magen når babyen hikker iallfall, ser t.o.m at magen rister litt, så det var sikkert hikking du kjente:)
Fru Lillamum Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Hikking kan absolutt kjennes på utsiden. min hikker som bare det og magen hopper nesten. Legger jeg hånden der ryggen hans er så kjenner man det kjempegodt.. Andre ganger kjenner jeg bare rytmiske dunk nede i bekkenet... Noe jeg syns er fryktelig irriterende.. hehe
atten Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg kjenner hikkingen utenpå magen også. Det er noen som mener at det er en sammenheng mellom det man har spist, og hvor mye babyen hikker. Og noen hevder tom at en baby som hikker mye etter at du feks. har drukket melk, er en baby som det er større risiko for at vil reagere på melk når den er kommet ut. Men om det er noe i det, vet jeg ikke. Litt hikking nå og da er vel uansett helt normalt skulle jeg tro. Lykke til videre.
ann-k 82 Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jepp,hikking kan både kjennes og sees utenpå magen,det gjør det hos meg. Min hikker mye. Hikking er bare bra for barnet,kommer etter pusteøvelser og hjelper til å modne lungene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå