Gå til innhold

Tror jeg blir gal snart :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 10 mnd.

 

Han er alt annet enn rolig.

Fra han våkner til han skal legge seg så gråter han mye.

Ingenting hjelper, ikke drikke, ikke sitte i fanget eller ligge på gulvet.

 

Når storesøster og pappa kommer hjem i 16 tiden er det rolig.

Er han lei av meg?

 

 

Fra han legger seg til han VIRKELIG sovner så hylgråter han opptil 6-7 ganger. Det tærer så mye at jeg ikke klarer å bli gla i han.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er også oppe mange ganger på natten hvor han hylskriker.

 

 

Skrevet

Kan noen legge dette ut på skravlesiden for meg?

Skrevet

Uff, så utrolig slitsomt. Det er så krevende med sutrete og hylende barn. (jeg kan absolutt relatere, har ingen sutrer, men en som gir skikkelig gass). Det ble bedre etter 6 mnd, men jeg har fortsatt en liten en med forferdelig bestemte meninger og høy stemmeprakt...

 

Tror absolutt ikke han er lei av deg, men mange barn liker jo andre barn. Mer som skjer når storesøster kommer hjem osv.

Jeg har også tenkt sånn at "herregud, er jeg glad i den ungen?" nettopp fordi som du sier, "det tærer sånn". Det er så vondt og skamfullt å få sånne tanker! Jeg syns det var godt å snakke om situasjonen. Sånne tanker kommer ofte når man ikke får nok avlastning, sa hs til meg. Jeg anbefaler absolutt å lufte følelsene for mannen din, eller noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...