Mamma til tre søte små Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 de er under 5 år og gavene bør koste sånnca 150-200
Mammapudding Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Bøker fra eventyrboka.no (tror jeg det heter) Der er barnet hovedperson i boka, de er kjempefine..har kjøpt 2 sånne som skal gis til 2 små venner jeg har som begge er 4 år:)
Mamma til tre søte små Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 ja jeg har sett de, men litt dumt etter¨som de er søsken.. husker du hva de koster? Noen andre forslag?
katlinka Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 På www.alveslottet.no har de kjempemye fint til barn.. har bestilt derfra et par ganger selv og er superfornøyd, veldig rask levering og god kvalitet. Kjøpte julegaver til tre av tantebarna mine der i fjor og det ble suksess
Mammapudding Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Er flere forskjellige bøker:) Koster 159 kr. Når jeg kjøpte var en av bøkene på salg til 98 kr.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Det beror jo på hvor gamle de er og hvilket kjønn. Duplo Lego Megabloks PollyPocket Barbie Bøker Filmer Brio togbane Fisher Price little people
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå