Gå til innhold

Hvor mange her bruker "hopp-av-i-svingen" prevensjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det ikke er trygt men vi bruker det...

Tåler ikke p-piller o.l...Kondom bruker vi noen ganger...

Brukte denne metoden i et år för jeg ble gravid (planlagt) og ble ikke gravid, håper at det er like trygt nå, vil ha et par år mellom barna...

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte denne metoden før... det er derfor jeg er mamma nå! hehe

Skrevet

vi gjør det, men vi vil nok ha to tette, så skulle det skje noe så er det ikke noen krise...

Skrevet

Vi gjorde det med første mann, og jeg ble selvsagt gravid=), men vi ønsket oss jo barn da, så det gjorde ingenting.

Men da jeg var ung og dum og hadde min første kjæreste som jeg hadde sex med så brukte vi også denne prevensjonen, og jeg ble gravid da også. Tok abort da jeg bare var 16 år, ikke så stolt av det egentlig....

Så for meg virker ikke denne type prevensjon i det hele tatt, så jeg har nå hormonspiral:):):)

Skrevet

Melder meg på=)

men vi tenker på to tette da:P

Skrevet

Vi gjør det :) Fordi vi har lyst på 2 tette.

Hvor tette de blir, får tiden vise ;) Hehe...

Skrevet

Vi bruker den metoden... Men det er vel fordi det ikke gjør noe dersom jeg skulle bli gravid igjen ;-)

Skrevet

Vi har brukte denne metoden i 5 år, før jeg ble gravid på første ordentlige forsøk.

Skrevet

må signere denne jeg ja..... får hvor lenge det holder:) tenker i utgangspunktet å vente med neste prøveperiode til sommeren men.... vi får se da... :)

Skrevet

Vi brukte den metoden 1 gang da vi ikke hadde tilgang på kondomer og spiralen var tatt ut..Jeg har nå en datter på 3 mnd ;-) Så her blir ikke den metoden brukt flere ganger med mindre vi skal ha flere barn om mange, mange år:)

Skrevet

Vi bruker også denne metoden. Har ikke akkurat begynnt å pøve å bl gravid ennå men har ingenting imot å bli det.

Skrevet

Har brukt den metoden, og d har resultert i ei på 2år og tvillinger på 1mnd.

Skrevet

Jeg må si at jeg ikke skjønner at verken du eller mannen ønsker å hoppe av i svingen. Da blir både du og han snytt for gleden å komme inni deg!! (må bare si det som det er) Istedenfor å bare slenge på en kondom. For ikke å snakke om at sjansen for å bli gravid er skyhøy. Tror ikke jeg hadde slappet av nok til å nyte det. Forresten her går det i kondomer..takk og pris for at samboer godtar det. Han vil ikke at jeg skal gå på ppiller pga faren for blodpropp og all annen prevensjon er noe upassende, ettersom vi kommer til å prøve å få barn igjen om ikke lenge allikevel.

Skrevet

*Rekker en liten, flau hånd i været*

Vi brukte denne metoden i over 1 år før vi bestemte oss for å prøve å få barn. Tok en enda 1 år før jeg ble gravid. (Ble gravid på 2.pp også, men endte i SA)

Blir helt skrullete av hormonprevensjon, og kondom liker vi ikke.

Skrevet

Me brukte denne metoden i over eit år, og det funka. Eg tålte ikkje hormonprevensjon. Tuva var planlagt, og satt som eit skudd på første forsøk.

Skrevet

Ja vi har brukt denne metoden i 5 år. Vi har to tette men de var planlagt. Vi skal ikke ha flere barn så er ikke like komfortabel med denne typen prevensjonen mer....

Skrevet

har brukt den metoden i det siste, men etter å ha lest hvor mange av dere som har blitt gravide så tror jeg at vi må finne på noe annet, har nemlig ikke tenkt å få flere barn.

Skrevet

Jepp...jeg fullammer og har hatt mensen en gang siden fødselen for 3 mnd siden...så vet jo at det er risky, spesielt siden vi ikke vil ha flere barn - men jeg er så usikker på hvilken prevensjon jeg vil bruke;o/

Skrevet

...men må jo nevne at det ikke er verdens undergang om jeg skulle bli gravid igjen...men er ikke noe vi har planer om...

Skrevet

Vi bruker ikke den engang, bruker ingen ting. For vil gjerne ha en til liten vi =). Men har ikke så ofte sex da, lysten er litt på bånn.

Skrevet

Vi gjorde det 2 ganger - nå har vi 2 barn --- tett!:-)

Skrevet

brukte den i fire år, og ble gravid på første ordentlige forsøk :) Vet ikke om jeg tør bruke den igjen, for kommer til å grine om jeg blir gravid igjen. Jeg spyr bare ved tanken på en fødsel til! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...