*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Fy søren så det blåste! Hver gang jeg duppet av så våknet jeg av at taksteinene ristet...lå et par på bakken i dag tidlig også...flaks at de ikke traff bilene.
cherry coke Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg sov som en stein=) Jeg elsker høststormene på vestlandet!
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 eeeeeeeeeeeeeeeeeehh jaaaa... heldigvis sov marcus,hadde en urolig natt han også men våkna ikke noe særlig.. og idag er det driiiit kaldt her,har ikke ved heller så kan ikke fyre..*hutre* blåser jo som f*** enda..
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Ja, kan være koselig det...men ikke når de bråker så fælt, he he;o) Gikk nesten ikke an å åpne ytterdøren vår i går kveld, så mye blåste det...
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 Ja, det er sinnsykt kaldt...nordavind...men snøen lar heldigvis vente på seg:o)
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 hadde vert koslig med snø da.. men ikke helt enda.. huff,MÅ skaffe ved idag..
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2007 Koselig med snø til jul...ikke ellers, he he - jeg hater å kjøre i snø;o)
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 haha ja samme sier sambo... har ikke lappen jeg så det er kanskje derfor...
snupp & mamma Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 sov dårlig ja.. både jeg og snuppa.. snuppa vokna 12 og ville ikke sove igjen før 2, og jeg 3.. phu..trøtt i dag ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå