Bea har snart 4 barn? Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Så våkna eg av kynner (førstegang eg våkner av dei)og den varte i flere minutter!!!!!!!! så gjekk det en time så kom det en til ...... siden har det bare vært vanlige kynnere, men mensmurringa er tilbake...... HÅPEHÅPEHÅPE det skjer ihelga, da er MI jordmor på vakt her i distriktet.og blkir densom skal følge meg til sykehuset
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 ja vi får krysse fingrene for deg.. jeg har hatt det slik som du beskriver hver dag den siste uka, men jeg er da her enda..æsj.. vil møte lillejenta jeg nå..
utrolig 2007 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Henger meg på denne har holdt på sånn i 2 uker av og på....... blir helt gal. Bare lureri her også, lever i håpet hver dag om at det skal sette seg skikkelig i gang, blir helt utslitt. Satser på at vi blir ferdige i løpet av helgen da damer..... Lykke til, til oss alle :-)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 jepp! Det gjør vi.... men dei to andre gangene eg har født(holder den der vannet gjekk 19dagafør tul utenfor) Har eg bare hatt disse mensmurringene 2 daga før fødsel... og dei fødslene var henholdsvis 3,5 og 1,5 timer....... og slik langvarig sammentrekkning har dere hatrt det? i flere min? av og på sånn littegrann har eg vel hatt lenge denne gangen men no er det så og si konstant.... er forrsatt innstilt på å gå til neste helg da....
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Er 8 dager over termin idag.. og i morres fikk jeg litt murringer i rygg og mave.. typisk mens smerter egentig. Men ikke sterke.. var på do nå og da kom det litt blod når jeg tørket meg, tørr ikke håpe på noe.. da jeg har vært hos jordmor for et par dager siden og da kjente hun etter åpning.. jeg blødde litt etter det.. så det kan jo være derfor..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 9. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2007 det er jo ganske sannsynlig at du er igang eg NoBlonde..............Lykketil!!!!!!!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Ja jeg har også hadd MASSE langvarige sammentrekninger.. Maserier, er det ikke det det er? Legen sa til meg at siden jeg hadde så mye av dette regna hu med at selve fødselen ville gå kjapt, i og med at jeg holder på å åpnes nå.. Så da er ikke "veien så lang" når det først er skikkelig i gang.. Kunne heller tenkt meg en fødsel med konsentrerte smerter enn å gå rundt med modning slik som jeg har gjort de siste to-tre ukene, med ILLE smerter siste uka, og enda 16 dager igjen til termin :-( ikke no gøy!!! SÅ ja vi får krysse fingrene for hverandre! NoBlonde; Lykke til, høres ut som om noe skjer snart ja!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 9. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2007 Tiden eg har brukt har blitt ca halvvert for hver gang(6,5t 3,5t ,1,5t fra første tegn til barnet er ute ) og derfor liker eg dette ikkje.... tenker at det da muligens går enno fortere...og det vil eg rett ogslett ikkje, 1,5 time er kjappt nok.
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 oj bea det var kjappe fødsler,, ja skjønner deg godt at du synes det hadde vært bedre med litt roligere tempo. Har ikke noe ofte *tak* i rygg og mave. men nå og da.. men kjenner vondt i ryggen hele tiden.. og sånn typisk mens smerter som man har første dagen med menstruajon.. nei jeg tørr ikke håpe...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 oioi, ja det skjønner jeg da ja.. du kan jo kanskje be om å få komme inn på en sjekk for å se om hvor stor åpning du har, så kanskje du er litt mer forberedt på når det kan skje.. ellers så er det egentlig bare det å ha ALT klart, slik at det er bare å komme seg i en fei på sykehuset, ta i et par tak og så treffe lillebabyen :-)
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Hei dere, gud så spennede tider dette her. SItter med konstante mensmurringer jeg også- det er det dere mener dere også? Kontante? Har hatt litt av det tidligere også, men mye svakere og slett ikke konstante slik som nå. I natt har jeg ikke fått sovet pga dette. Forsøkte med en varm dusj, hjalp kanskje litt.(?) Jeg har ikke nødvendigvis kynnere under disse vondtene. Magen kan like gjerne være helt bløt. Hvordan er deres mage når dette står på? Håper det skjer noe her snart, jenter. :-)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 9. november 2007 #12 Skrevet 9. november 2007 hei mali mali.. .. mine mensstermer er der hele tiden.. som murringer.. men ikke skikkelig vondt sånn at jeg ikke kan røre meg nei.. men litt vondt i hoftene og korsrygg.. ellers som sagt litt blod (slimblandet)..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Konstante smerter til meg også, med mer intensitet i smertene innimellom.. Har litt kynnere, men ikke plagsomt mye som jeg har hadd tidligere i prosessen.. Vondt i hofter og korsrugg jeg også, men det er vel bare slitne muskler som verker regner jeg med.
Sussa jan 2016<3 Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Har gått i 2 uker med sterke kynnere, har våkna av at eg må hive etter pusten noen ganger når de kommer, men ingenting regelmessig. forje dagen begynte slimproppen å gå det begynte med at eg satt på do og skulle gjøre nr 2 og trykka litt på fordi eg blei utålmodig,også kjentes det ut som en skikkelig rie som eg måtte puste meg i gjennom, og etterpå kom slimet og har fortsatt å komme siden ( utrolig mye blankt slim, som e seigt som så...sorry detaljene.)men etter dette har det vært utrolig rolig med kynnere og tull... trodde det virkelig ville begynne da, har 11 dager i gjen og e så klar, har i hvertall 3 cm åpning og e moden.... Kansje det bare e stille før stormen.... håpe håpe det skjer i helga.... krysse fingrene og sender masse føde støv til dere alle sammen....
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 Ojoj, her skjer det saker og ting med flere. Vi får i hvert fall håpe på det. Det er fryktelig kjedelig å gå rundt og kjenne på vondter hvis det ikke har noe for seg:-) Mine murringer har faktisk gitt seg litt nå.. rart. Har hatt non stop menssmerter fra i går morges. I går lurte jeg på om det kunne være bekkenløsning som gjorde det også. Det sitter nederst i magen på meg, og i går var det langt nede i symfysen. Ikke noe annet å gjøre enn å vente:-) Jeg er klar! Sier jeg nå, ja:-).. I går når det stod på som værst tenkte jeg at NEI, jeg er ikke klar.. vent et par dager lille venn:-) hehe.. Men joda, jeg er klar. Kjør på!! :-))
Bea har snart 4 barn? Skrevet 9. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 9. november 2007 ja, lurer fælt på når ting skjer.... det er jo mange av oss i samme båt da....... jm som har vakt denne helga her , bor 45min unna med bil.... så ho har det travelt om eg er igang ja..... tro om det går seinere om vannet går først? Da er det no ingetvil hvertfall om at eg er i fødsel......... denne jm er også MI jm så eg håper jo at det skal være henne og da..........det blir en spennede helg.... håper ikkje alle av oss blir skuffa da......... Lykketil..... uansett er det VÅR tur ganske snart no.... så stå på jenter...
*1+1=2 små* Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 krysser alt som kan krysses for dere og meg selv;) Noe har skjedd her og, har ikke like vondt i bekkenet lenger....mye mer nedpress!!! Helga passer veldig bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå