tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg har heller aldri sett noen. Men jeg tror den er ett sted mellom hoftene og puppene.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Mid mellom toppen hoftebeinet og nederste ribben for de som er så heldige... ;P
♥2 små gull♥ Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg skulle ta mål til en kjole for litt siden og da fikk jeg et skjema over hvor jeg skulle ta mål. Der sto det at midjen var der du er smalest, altså et sted mellom hoftene og ribbeina.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Jeg er smalest om halsen. Ellers er jeg nokså jevn.
Willemo Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Før var midjen min som en hals. Nå er det mer slik at de runde hoftene buer seg mykt innover og går over i en slank midje, som igjen går over i et svulmende brystparti. Som f.eks et timeglass.
Willemo Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Tja, kanskje en karrieremulighet. Jeg trenger jo ikke å ha god fantasi engang for jeg kan jo bare fortelle sannheten.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Den har vi ikke sett- ihvertfall ikke på ganske mange år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå