Gå til innhold

3 måneder tok det.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og tante röd er på besök.... :S

Trodde at hun ville vente noen måneder til för hun meldte sin ankomst :)

Spesielt siden jeg fullammer men det har tydeligvis ikke noe å si..

Hadde nesten glemt hvordan det er å ha mens..hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn kan det gå.. Jeg fullammet i en mnde, men måtte gi opp av diverse årsaker.. Og da kom mensen tilbake etter 7 uker :s

Skrevet

Tante rød kommer når hun kommer.. Fullamming har noe å si av og til, men langt ifra alltid. Da jeg fikk min første begynte vi med grøt da han var 4,5 mnd og mensen kom da han var 8 mnd....

 

Har en på 3,5 mnd nå og håper det er leeeeeeeeeeeeenge til tante rød kommer, men man vet jo aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...