Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 ...og tante röd er på besök.... :S Trodde at hun ville vente noen måneder til för hun meldte sin ankomst Spesielt siden jeg fullammer men det har tydeligvis ikke noe å si.. Hadde nesten glemt hvordan det er å ha mens..hehe...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Sånn kan det gå.. Jeg fullammet i en mnde, men måtte gi opp av diverse årsaker.. Og da kom mensen tilbake etter 7 uker :s
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Tante rød kommer når hun kommer.. Fullamming har noe å si av og til, men langt ifra alltid. Da jeg fikk min første begynte vi med grøt da han var 4,5 mnd og mensen kom da han var 8 mnd.... Har en på 3,5 mnd nå og håper det er leeeeeeeeeeeeenge til tante rød kommer, men man vet jo aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå