Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Kanskje veldig dumt spørsmål, men jeg vet ikke.. Er det ikke en mulighet å bare kjøpe stolen? med basen blir det jo så dyrt..
ann-k 82 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Hei! Du trenger absolutt ikke kjøpe base til maxi cosi! Vi kjøpte maxi cosi citi og den er det ingen base på! Vi Kjøpte vår i Sverige til 800 kr. Ellers ligger den på ca 1500 kr.Vi fant ut at vi skulle da klare å feste stolen med sele,selv om det tar littegrann mer tid,så ble ingen base på oss heller Kjempefin stol
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg hadde uten base sist og det fungerete kjempe bra... bare siden jeg fikk dette veldig billig av ei jeg jobber sammen med så skal jeg ha base denne gang;-)
"gullet" Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 til alle bilstoler som har baser, så er ikke det noe man trenger, det gjør det bare letter og ta stolen inn og ut av bilen, pluss at man er helt sikker på at den er festet rett.. har ikke hatt base på mine to andre barn, men har kjøpt det denne gangen pga at d var kampanje... har for øvrig kjøpt Brio sin stol, ble anbefalt den på Barnas Hus, veldig lett og solid stol...
Fugl Phøniks Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Hadde ikke base sist - det ble endel fikling i vinterkulden, for å si det slik. Dessuten skal det lite til for å montere stolen feil om man ikke passer på. Denne gang skal jeg ha base. Både fordi jeg har nok et vinterbarn og fordi jeg har en pjokk fra før som skal ut og inn av bil. med keisersnitt sier det seg selv at i vårt tilfelle er nok base en nødvendighet - men ikke for alle :-) Vi satser på maxi cosi cabriofix, da denne også kan klikkes på vår quinneyvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå