Gøril (210406) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hei, jeg har fått ny p-pille jeg skal ta, men vet ikke helt om jeg ønsker å begynne på den. Noen som har erfaring med den?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg bruker den, og den funker veldig bra på meg Ingen bivirkninger som jeg vet om iallefall (altså jeg har ikke fått noen) Mercilon osv med lave hormondoser funker ikke på meg, så jeg måtte ha litt sterkere Klønete skrevet, men håper du skjønte hva jeg mente.
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 jeg gikk på den før jeg ble gravid,kjempe fornøyd med dem... fikk mensen når jeg venta den og hadde den 4-5 dager... men jeg har migrene og pillene forsterka migrenen min,derfor kan jeg ikke gå på sånne p piller mer..
Lavendel*06*10* Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Jeg bruker den.. Kjempe fornøyd!
☆Anonymia☆ Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 må si en ting til..gikk på dem i 3 år,slutta og da tok det 3 mnd før jeg ble gravid.... mulig det er kun meg som er fruktbar men kanskje pillene også ikke hang så lenge i kroppen ?
Fire småtroll Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Brukte den før jeg fikk sistemann nå, men jeg hadde endel bivirkninger.. Bl.a forsterket den migrenen, hadde hyppige soppinfeksjoner (ble nærmest kronisk) og veldig nedsatt sex-lyst.. Gikk virkelig et lys opp for meg da jeg sluttet med dem, både humøret og parforholdet fikk en ny blomstring ;-) Nå går jeg på cerazette og de fungerer så mye bedre, de er det ikke østrogen i og dermed færre av de klassiske p-pille bivirkningene, men mange får småblødninger av dem, det har ikke jeg!
Gjest Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Jeg brukte trionetta i 8 år, og ble gravid 2 mnder etter jeg slutta.
Gøril (210406) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2007 Takk kristin 1974. Det er derfor jeg slutta med Microgynon da jeg hadde så hyppige soppinfeksjoner at jeg holdt på å bli gal... så da er nok ikke dette noe p-pille for meg... mokkel, blir frustrert. Cerazette fikk jeg hormonsvingninger av så nå er jeg litt usikker her... jaja, blir vel en løsning.
Gøril (210406) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2007 Takk til dere andre også som har svart
Vibbemor Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Jeg gikk på de før jeg ble gravid med snuppa. De var forsåvidt greie, regelmessig mens, kortere mens og mindre blødninger enn jeg hadde før. Men ble ganske deppa på en måte, ante ikke hva det kom av da, da jeg slutta ble humøret bedre da skjønte jeg jo at det var pillene sin feil. Bortsett fra det, så var jeg ganske fornøyd med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå