Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 har jeg gått glipp av noe,el er det en "lov"som sier att gravide skal KUN kle seg i ,svart,blått el grått?men siden det snart er jul kan vi hive inn litt rødt...tror jeg snart bare går naken,er stolt av magen min jeg og trenger ikke å "minske"den med mørke farger.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 DENNE signerer jeg med glede...!! Jeg har måttet sydd om mange av mine gamle skjørt for å føle meg LITT sprek innimellom...!! Skjønner ikke at det går an å produsere såå kjedelige klær...
camosilla Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Enig, men jeg har faktisk en turkis kjole som jeg kjøpte i sommer. Den er helt ettersittende, men jeg er også stolt av magen min så det gjør ikke noe. Det verste er at jeg ikke har brukt den ennda...! Kanskje jeg skal ha den i jula, eller blir det litt skrikende syns dere? Kanskje med svart jakke til?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Hvorfor ikke bare bruke tunikaer som er litt store i str eller kjoler som er ettersittende med spreke farger Det gjør jeg ihvertfall, bare pga jeg er gravid gidder ikke jeg kle meg som om jeg skal i begravelse. Man trenger litt farger i hverdagen det hjelper på humøret
kariuss Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 ..fordi man ser ut som et telt med store tunikaer...
Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 det handler om hvilket snitt man velger da, jeg ser ikke ut som ett telt med mine tunikaer
pablo Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Jeg har nesten ikke kjøpt mamma klær!!! Kun bukser da, bruker noe av dt jeg hadde fra før feks tunika også kjøpt klær på lindex og veromoda bare i litt større str. Kjempefornøyd.
pablo Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Og ser ikke ut som telt.....Fått masse skryt av at jeg er så fin gravid
mamma&urokråka Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Men hvor får man tak i en kjole til jul?? Det er jo umulig.. Og H&M og lindex har veeeeldig små str. i amme-bh´er syns jeg... sukk.
Gunni_2 Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Har faktisk sett en rød kjole på Polarn o Pyret, kanskje de har flere i litt friskere farger enn grått, svart og brunt. Jeg har helt gitt opp å kjøpe bher på H&M og Lindex, har investert i et par litt dyre men gode ammebher fra Netty undertøysspesialisten.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Kler meg i mye lilla jeg da (Mye Lindex og noe H&M og Kappahl). bruker faktisk lite mamma overdeler denne gangen. Moten er jo lang og vid, og så er det en del klär med skimmer i, så det går så fint. Har arvet et par mammabukser, og har kjöpt meg et par skjört. Til jul har jeg planer om å gå i svart hel mamma buksedress og friske opp med kule smykker, for synes svart kan väre skikkelig elegant hvis det brukes riktig. Trenger definitivt ikke väre trist! Dessuten har man jo sminke og hår OG sko å ta vare på i tillegg. Liker å vise magen min jeg og, så bruker ikke alt for posete klär. Får mye positiv tilbakemelding og det er veldig hyggelig:) Men for all del, har mange dager jeg föler meg helt bläh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå