Gå til innhold

Å nei...jeg blør....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12 + 4 i dag, mørk brun utflød og murringer...

Huff, er redd, håper virkelig at det ikke er noe. Venter på tlf fra fødeavdelingen...

Var på jåbb for et par dagfer siden, og da svimte jeg av å falt.. Tror ikke jeg slo magen, så håper det ikke har noe med det å gjøre...

Vet jo at det er mange som blør.....

Kryss fingrene for meg og min lille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge blodet ikke er frisk og det er utflod er det som regel ikke no galt.. men hvis du er usikker kan du ringe jm eller lege

Skrevet

Jeg ville ringt legen uansett, min lege tok det veldig alvorlig og nedla forbud mot å jobbe/stresse...

Skrevet

Huff.. Håper du får sjekka det ut.. Føler med deg! Værste er å vente å ikke vite..

Lykke til!

Skrevet

Synes murringene har økt i styrke, men kan være innbildning også...

Skal snart på kontroll.....

Skrevet

Lykke til.. Husk at man kan blø uten at det nødvendigvis betyr at noe er galt :)

Skrevet

Lykke lykke til Bruden-07!! :)

Det går nok bra skal du se!! :)

Send oss oppdatering når du har vært på kontroll da! :)

Skrevet

Ja en kan blø mye også uten at noe er galt. Jeg blødde mengder sist gang, da jeg hadde forliggende morkake. Det de sa var at hvis blodet var friskt og det var tilsvarende en mens-blødning måtte jeg ta kontakt. Men alle blødninger så tidlig i svangerskapet må sjekkes.

Masse lykke til, håper det går bra!! =)

Skrevet

Hei.

Har vært på kontroll, og alt stod bra til . Legen kunne kke finne grunnen til at jeg blødde, men alt var bra med bebin, morkaka og livmormunnen.

Så en sprell levende bebi der inne, var så godt å se:) Men hun trodde jeg var lengre på veg siden bebin målte 8,34 cm fra hode tl rompe..

(er 12 + 4 etter mens termin, men har gåttg på p-piller).

Så nå er det bare å slappe av. Blør ikke lengre heller:)

Ha en riktig god helg jenter:)

Skrevet

Så fint at alt var bra, da. Nå kan du slappe av i helgen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...