Gå til innhold

Å nei...jeg blør....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12 + 4 i dag, mørk brun utflød og murringer...

Huff, er redd, håper virkelig at det ikke er noe. Venter på tlf fra fødeavdelingen...

 

Var på jåbb for et par dagfer siden, og da svimte jeg av å falt.. Tror ikke jeg slo magen, så håper det ikke har noe med det å gjøre...

 

Vet jo at det er mange som blør.....

 

Kryss fingrene for meg og min lille...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange blør en gang eller to uten at babyen blir påvirka. Det er ingen katastrofe ennå. Krysser fingre og tær for dere. :)

Skrevet

Hei Bruden07

Trenger ikke være noe galt, har selv gått med småblødninger og brun utflod i snart 2 uker. Begynte da jeg var 12+2... Fikk ultralyd pga dette og alt var fint med den lille, kunne ikke finne grunnen til at jeg blødde. Økte på i går, så ble nervøs og kontaktet føden igjen. Fikk komme opp og høre hjertet slå. Ønsker deg masse lykke til, vet hvor nervøs man blir av å gå med blødninger! Be om å få ultralyd,det har du krav på nå. Håper alt går bra!

Klem

Skrevet

Takk for svar.. Skal på kontroll nå snart..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hvordan gikk det med deg på kontroll?? Tenker på deg, sender deg en god klem......lykke til!

Skrevet

Hei.

Har vært på kontroll, og alt stod bra til . Legen kunne kke finne grunnen til at jeg blødde, men alt var bra med bebin, morkaka og livmormunnen.

Så en sprell levende bebi der inne, var så godt å se:) Men hun trodde jeg var lengre på veg siden bebin målte 8,34 cm fra hode tl rompe..

(er 12 + 4 etter mens termin, men har gåttg på p-piller).

 

Så nå er det bare å slappe av. Blør ikke lengre heller:)

 

Ha en riktig god helg jenter:)

 

Skrevet

Så godt å høre! Kan fortelle at jeg har blødd av og på gjennom hele svangerskapet og alt er bra her også. Har ligget på sykhus pga blødninger. Blødninger betyr ikke alltid at det er noe galt, men man blir så klart redd. Får ingen forklaring på hva som skyldes min blødninger, men det er iallefall betryggende å vite at baby og morkake er som det skal :)

Fortsatt masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...