Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg fikk høre av hs at det holdt å ha de i oppvaskmaskinen, så det er veldig sjelden jeg koker flaskene... Men har sett her inne at mange steriliserer flaskene hver dag...?? Fikk litt angst nå :/
Brenda med 2 ute Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Hmm, nå bruker jeg ikke flasker så mye. Men jeg vasker og koker de etter hver gang de er blitt brukt....har ikke tenkt at man kan gjøre det på noen annen måte.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Vi koker flasker hver dag. Mannen koker flasker hver morra mens han spiser frokost:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Huff! Kan dette være årsaken til at hun gulper mye kansje? Nå skal jeg gå å koke flaskene tror jeg...
Gjest Mayflower Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Koker hver gang etter bruk! Har aldri tenkt over å ikke gjøre det egentlig..Tar jo bare et par minutter:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 steriliserer dem mellom hver gang jeg bruker dem, gir bare flaske.
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 her blir de kokt etter hver bruk. har heldigvis mangen flasker så trenger bare å koke en gang til dagen;)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 ok. her skal det kokes! Lurer noen ganger på hvor helsesøstrene tar kunnskapen sin fra! Virker som de sier veldig mye forskjellig og rart! Når man ikke har gjort dette før, så stoler man jo på det hs sier... det er jo jobben deres å vite disse tingene! Nå ble jeg litt sur! Blæh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå