sikat Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Om man får henvisning fra lege, dekkes da behandling hos fysiterapeut for bekkenløsning 100%, eller må man betale en liten egenandel?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg betalte 50 kroner hver gang når jeg hadde det i fjor.
endelig nr2 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Det dekker vel alt tror jeg, hvis det står bekkenløsning. På min henvisning står det "bare" bekkenbunnsmerter. Usikker på om jeg får dekket da. Noen som vet?
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Det blir bare dekket om det er bekkenløsning _med gangvansker_, ellers må man betale et par hundrelapper hver gang.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Det må stå "bekkenløsning med gangvansker" om en skal få dekt behandlingen ja! Men dere må huske på når dere får henvisning at dere hører om fysioterapauten deres har trygderefusjon! For ellers så må dere vel betale en egenandel hver gang...
Niem og Patrick Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Det står ingenting om gangvansker på min, og jeg har ikke betalt noenting.. Får kanskje spørre meg frem neste uke, men tror det er gratis. Står bekkenløsning bare, med kode W99 bak..Kanskje det har noe å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå