lillegull:) Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 min har fått endel strekkmerker og henger liksom litt..ikke mye, men ser det når jeg ikke har klær. tar situps og håper det hjelper.. kjøpt en krem i oriflame også som skulle være fin mot strekkmerker.. synes faktisk den hjelper litt.. ellers så er det jo ikke så farlig,mini er verdt hvert strekkmerke:)
Gjest Mayflower Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 ikke spesielt fin... strekkmerker og henger litt mer enn litt.. *huff*
mamman te Vetle og Alma Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 fikk ingen strekkmerker og hadde egentlig ganske flat mage rett etter fødsel. Fikk lungebetennelse og hadde liten matlyst etter fødsel, så kiloene raste ned. Varte ikke så lenge da, så det kom på noen kilo til etterhvert. Situps tror jeg er viktig, men husk å ikke begynne for tidlig!!
Mammapudding Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Ikke særlig vakker, heldigvis blir strekkmerkene litt mindre synlig etterhvert merker jeg, og huden har blitt litt fastere..Blir sikkert enda bedre når jeg starter opp med trening igjen:)
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Den ser ut som før jeg fikk barn, så ganske fornøyd med det. Men hadde ikke gjort meg noe å få strekkmerker egentlig, er jo verdt det=)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Ikke bra:( Hadde kjempemage på slutten som gikk laaangt utenfor arket på s/f skjemaet. Fikk masse strekkmerker og litt hengemage. Går seg til for hver dag heldigvis (Tulla er 9 uker), men vil gjerne ha navnet på den kremen HI.
babyboyღaug07 Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Litt större enn för jeg ble gravid.. Ingen strekkmerker på magen men på sidene, rett over hofta har jeg en del men det hadde jeg för også, da jeg gikk mye opp i vekt på kort tid..de ble litt större i graviditeten... Snart 3 mndr siden födselen... (men alt er verdt det)
"husmor"med lille Nora Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 heilt fin;) ikke et strekkmerke! magen er flatere nå enn før eg ble gravid;) hele meg veier 5 kg mindre nå enn før eg ble gravid;) er kjempe fornøyd. =) men tror ikke eg hadde klaget ome g hadde fått et strekk merke eller to;)
lillegull:) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2007 kremen heter perfect body.. anti stretch mark cream:) jeg synes den hjelper
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 Fikk ikke noen strekkmerker, men den er ganske mye "softere" en før... Har ikke akkurat begynt å trene så hardt enda heller da, ca 3 mnd etter fødsel.
Xzux Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 Til min store overaskelse veldig bra! Hadde flat mage før jeg ble grravid også da... Trente en del, og både jordmora jeg hadde i svangerskapet og jordmora på hjemmreise kontroll på barsell kunne ikke kjenne livmora mi pågrunn av magemusklene.. Magen ble rellativt fort vekk.. Tror det har en del og si, jeg fikk heller ikke strekkmerker.. Så jeg tror på greia om at strekkmerker har med hvor elastisk magen er, og at trening hjelper på!
lillegull:) Skrevet 9. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2007 det tror ikk jeg på, for da skulle ikke jeg hatt ett eneste strekkmerke:) hehe.. tror det er sånn at noen er mer disponible for det.. jeg har trent mye i livet.. drevet med hest trent på helsestudio og tatt 100 situps hver kveld frem til jeg ble gravid:) ble en rutine jeg holdte på med ihvertfall 3 år:) mye magemuskler med andre ord.. derimot min mor har aldri trent særlig og har ikke ett eneste strekkmerke.. urettferdig..hehe:) men såklart lønner seg jo å være i form:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Er det noen som la på seg masse og som er ganske store enda? jeg er 1.65 og veier 94(!!) kg. la på meg 32 kg og fikk maaaange strekkmerker... tulla mi er nå 10 uker(idag faktisk:)) noen flere som ser høygravid ut med hengemage?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 9. november 2007 #14 Skrevet 9. november 2007 Magen min er faktisk flatere enn før.. fikk ikke ett strekkmerke + at jeg fødte når jeg var 34+6 uker på vei, så rakk heller ikke å bli SÅ stor... Er nå snart 7 uker siden fødsel, å får vell begynne å trene den opp litt også.. bare for å ha gjort det.. Men når det gjelder det at man slipper strekkmerker om man var godt trent før graviditet, trur jeg ikke har noe å si.. jeg har omtrendt ikke trent i hele mitt liv, å fikk ingen.... En latsabb med andre ord.
Mamma til M07 & M09 Skrevet 9. november 2007 #15 Skrevet 9. november 2007 ligner litt på en bolledeig.
*Rutletutt* Skrevet 9. november 2007 #16 Skrevet 9. november 2007 Har ingen strekkmerker, men magen er nok ikke så flat og stram som før to svangerskap, nei...men er bedre enn jeg hadde fryktet, he he
❤lille stjerne❤ Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 Jeg føler meg veldig heldig. Fikk ingen strekkmerker og la på meg cirka 10 kg bare. Hadde dårlig matlyst og en helt ekstrem halsbrann de siste månedene som gjorde at jeg fikk i meg lite mat og godteri var helt utelukket. Etter at jenta mi ble født tok det noen dager bare før magen var nesten flat igjen, og det til tross for at jeg spiste godt til alle måltider. De første 2-3 dagene var magen forresten helt komisk, nesten som det var en bitteliten gravidmage, men det var nok mest væske og forsvant fort. Nå er det 6 uker siden jeg fødte og kroppen er cirka som før, bortsett fra at magen er litt mykere på en måte og jeg er litt rundere rundt hoftene. Men det er bare fint for jeg var litt for tynn før jeg ble gravid.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. november 2007 #18 Skrevet 10. november 2007 Her har jeg en fin bolledeig hengende, 6 mnd etter fødselen.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. november 2007 #19 Skrevet 10. november 2007 Glemte å si at den er full av strekkmerker også, fikk veldig mange.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 10. november 2007 #20 Skrevet 10. november 2007 Den er som før graviditeten heldigvis. Har alltid vært slank og trent. Jeg hadde ikke likt store forandringer der, nei.
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 10. november 2007 #21 Skrevet 10. november 2007 Her henger magen og dingler. Har strekkmerker og, som jeg fikk to dager etter jeg begynte på overtiden... grrrrr. Mangler 5 kilo til det jeg var når jeg ble gravid... høres ikke mye ut, men alt er på magen ............ men verdt det!!! Har jo verdens nydeligste prinsesse istedet for en flat mage
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 10. november 2007 #22 Skrevet 10. november 2007 hvor mye koster den kremen HI....??? og hvor får du kjøpt den....???
lillegull:) Skrevet 10. november 2007 Forfatter #23 Skrevet 10. november 2007 oriflame:) den koster 3-400 kr hvis jeg ikke husker helt feil:) liker ikke innrømme at den faltisk hjelper, for har dårlig tro på sånt, men jeg synes den funker.. skal gjerne brukes to ganger daglig da, så blir jo dyrt i lengden.. har kommet halvveis på tube 1 og de er blitt penere allerede:) men er jo ikke sikkert det funker på alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå