Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg gjør det, og jeg trives veldig godt med det:) Når barna sover går vi naturlig over til at han er den dominante. Jeg elsker å føye meg for mannen min når det bare er oss to sammen:) Liker at han straffer meg om jeg har gjort noe som han ikke liker.. Ikke alltid det leder til sex, men noen ganger etter at han har straffet meg med beltet.. Men vi har perioder der vi lever som normalt etter barnas leggetid også da.. Lurer egentlig på om det er noen andre her inne som lever i et sånt forhold?
Mrs. Hodge Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen, nei.. Er vel på grensen til det stikk motsatte, da mannen min ikke evner til å se arbeidsoppgaver, og jeg må mate inn med teskje alt han må gjøre...
KariMari Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Seriøst?? Næi.... Men på det seksuelle plan har jeg lyst til å kjøpe en sengegavl til senga vår, så vi endelig kan få bruke håndjern på en vettugslig måte:-) Lite sado-sex på oss ellers da..
Gjest Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Som regel er jeg så rapp i kjeften å dominant at mannfolk tørr ikke noe annet enn å legge seg på rygg............. kontroll=) Men må jo si at jeg blir fasinert av tanken på om noen en gang ville fått meg ned først he he med en dominant tone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå