Gå til innhold

Vet ikke om jeg orker mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag på hvordan jeg skal nå frem til en mann som ikke ønsker å kommunisere med meg? Hver gang jeg tar opp noe setter han enten ryggen til, eller så forlater han rommet i sinne mens han sier at han ikke tåler meg akkurat nå. Dette skjer etter jeg har sagt ca 3-4 setninger.

Har prøvd å nærme meg han på ulike måter, men utfallet blir det samme uansett.

Har også prøvd å få han med på et samlivskurs, som forøvrig er gratis, men dette nekter han.

Venter at han skal ta kontakt når han har roet seg ned (neste dag/uke), men det skjer aldri. Så går det x antall uker, så kommer samme tema opp. Får da slengt i trynet at han er dritlei av å diskutere det samme om og om igjen. Men grunnen er jo at vi aldri kommer frem til noe!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet et ikke er lett men DUMP han. Han gjør deg ulykkelig og slik skal det ikke være. Han ønsker jo ikke engang å jobbe med forholdet for at det skal bli bedre. Jeg hadde spurt han rett ut om han egentlig ikke ønsker å være sammen med deg.

Stakkars deg.

Ønsker deg masse lykke til og husk, du er verd så mye mer!!

Skrevet

Alle forslag tas imot med takk!!!

HI

Skrevet

skriv et brev til han om hva du føler...

jeg hadde oxo spurt han om han virkelig ønsket å være sammen med meg....

Skrevet

Er dette virkelig mannen du vil dele resten av ditt liv med? Har dere gode dager? Er han omtenksom, snill, og kjærlig, eller er han bare sur i flere dager om gangen?

Tror nok jeg ville tatt en seriøs runde med meg selv, sett opp en liste med positive og negative sider, ved han og ved parforholdet. Hvilken side har flest punkter... Erfaringer tilsier vel at det er vanskelig å forandre andre enn seg selv, hvis du ikke kan leve med han som han er i dag, kan du mest sannsynlig ikke leve med han om 10år heller! Er han oppriktig glad i deg vil han høre på hva du har å si og gjøre sitt beste for å gjøre deg lykkelig, det samme gjelder begge veier. Hvis du angriper og kritiserer han vil han automatisk gå i forsvar, kan dere finne en bedre måte å kommunisere på? Uten kommunikasjon er ikke forholdet mye verdt. Høres ikke akkurat ut som om noen av dere er lykkelige nå ihvertfall....

Skrevet

Jeg ville gjort som jeg gjorde i samme situasjon:

Si at du ikke orker et slikt forhold lenger, dere må jo kunne sette dere ned og prate sammen, selv om det er et tema den ene ikke liker, så er det veldig viktig og prate sammen om et forhold skal holde...hallo..dere skal liksom tilbringe hver dag sammen i et helt liv!

Si du nå vil pakke og flytte...eller om du ber han om og pakke og flytte. Vet ikke åssen typen din er, men kan jo være at det er lurt og ha pakket litt før han kommer hjem, så han skjønner alvoret... Er han virkelig glad i deg - men bare avskyr slike samtaler - skal du se han snur, og ting blir myyye bedre=)

VIKTIG og ikke rope og skrike..behold roen hele tiden, da blir du tatt på alvor.

Bare man kommer seg trygt gjennom noen slike samtaler, blir man ikke så redd lenger, kan jo hende det er det han er... Jeg hatet det før, men har en nåværende kjæreste som er så flink med dette at vi må prate ut om ting..og det er digg!

Skrevet

Jeg har prøvd å beholde roen og forholde meg saklig, ettersom han har et forverdelig temp. Har snakket om at jeg snart ikke orker mer, og sagt at om vi ikke finner ut av det snart, flytter jeg ut. Ingenting når frem til han. Derfor foreslo jeg samlivskurs, men heller ikke dette var aktuelt. Ser ut til at han synes det er greit å ikke snakke om problemer, bare vente til de er "over". Uansett om de kommer tilbake, om og om igjen. Lurer av og til på hva han tenker, at problemene bare skal forsvinne av seg selv...

Sier han elsker meg og er til tider flink til å vise det. Vet han prøver å hjelpe meg så godt han kan med barna/hjemmet. Men når ting står på, føles det som om han ikke bryr seg om jeg er der eller ei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...