Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Har dere opplevd det.. Akkurat som det hogger til 2-3 sek bare også er det vekk.. Blir liksom at jeg stopper opp og au..he he Men så er det borte.. Merket 1 gangen i går på jobb, men da hadde jeg løpt litt frem og tilbake så tenkte det var det, men kjente det plutselig da jeg skulle i barnehagen med prinsessa mi i dag tidlig, og da hadde jeg ikke stresset....hmmm
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Slik har jeg det av og til også. Har opplevd dette flere ganger selv om jeg ikke har vært gravid. Veldig ubehagelig de sek. det pågår, har aldri skjønt hva dette kommer av jeg!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg har det akkurat likens! Men smerten er så kortvarig at når jeg har fått sagt au, er den borte nevnte dette for jormor, og hun sa det var helt normalt. Hun sa at det sikkert var strekking og modning, så det er ingenting å bekymre seg for
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Hmm oki...hvor mange uker er dere på vei? Er vel noe som må til ja..he he
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Dette har jeg også. Jeg trodde kanskje det hadde noe med at barnet fester seg, men aner ikke. Er 32 uker på vei.. Også januarmamma her
Maigullet Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Høres kjent ut dette gitt:) Mener å ha hørt at det blir sånn når hodet gnir mot bekkenbunnen. Synes det kjennes ut som han skal til å stikke ut hele hånda jeg...
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Jeg er 33 uker på vei, har hatt disse stikkingene de to-tre siste ukene
Rakri Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 Ble litt glad nå - har lurt på hva det var for noe.. lover godt at det enten er modning, eller at barnet gnir mot bekkenbunnen :-) Da gjør de seg nok klare til å kommet ut!! Får igangsetting om 6 dager (har da passert 38 uker med tvillinger, da får man igangsetting her). Men om det er veldig umodent må man vente flere dager likevel. Så da håper jeg alt er klart til da, eller at de kommer av seg selv.. lei nå, ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå