Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____68950.aspx?SID=BVN&TN=0 Og jeg som syns det er slitsomt med en???
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Gurimalla, all ære til henne. Hun gjør en kjempejobb og virker som en fantastisk mor!
Dotten Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Fy flate sier jeg. Det hadde jeg aldri klart......! Men hadde jeg fått 9 barn, så hadde jeg jo klart ikke hatt noe valg. Alt blir en "rutine" og det må man jo ha for å klare å ta seg av alle sammen! Gud hjelpe All ære til henne, selv om jeg aldri kunne gjort det!
Inga Bling Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Denne artikkelen er for polyannaglad og dårlig skrevet. Jeg tror ikke et ord på den. Urealistisk innhold, og grusom 6.klassestil norsk.
Rumpleteazer Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 All ære til henne, jeg hadde aldri klart det
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 hehe... Det er vel ikke vanlig at artikler på nettet er skrevet 100% korrekt med tanke på språk, skrivestil og sjanger, er det vel? Synes ikke dette gjør artikkelen mindre troverdig:o) Jeg mener at det ikke er noen grunn til å tro at alenemødre med 9 barn ikke finnes her i landet.. Og at de som faktisk finnes ikke vil være fornøyd med situasjonen slik den er. Jeg kjenner en del som er Smiths venner (og derfor har ganske mange barn hver), og de aller fleste greier seg utmerket bra selv med mange barn og mann som ikke alltid er tilstedeværende:o) De sier at det bare blir lettere og lettere å få nye små;o) Og hvem er vel jeg til å si at det ikke stemmer? Som kun har en datter på 3,5 år og venter vårt andre barn i slutten av desember. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå