Gå til innhold

Når hadde dere barnevakt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...første gang? Har gutt på 5 uker, men ville nok fått dårlig samvittighet

for å "gi" han fra meg en hel kveld alt nå. Men vi har jo godt av å komme

oss ut av huset en sjelden gang også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde barnevakt for første gang når han var 8,5 mnd..ville gjerne hatt det før om vi hadde hatt muligheten...men pga bl.a tarmproblemer,søvnproblemer og kolikk har vi ikke kunne dratt fra han.

Skrevet

Leah var 4 uker da tanta passet henne første gang i et par timer så jeg og pappan kunne gå ut å spise middag å feire 5 år som kjærester:) Det gikk kjempefint, hadde pumpet ut masse melk og Leah var så lita da at hun ikke brydde seg om hvem hun var hos:) Er litt værre nå, hun hyyyyyyler hvis noen andre enn mamma skifter bleie på henne..sukk..

Skrevet

Vetle var heller ikke gammel. tre uker kanskje. Jeg ammet han før jeg dro så hadde jeg et par timer på meg før han skulle ha mat igjen:)

Skrevet

Da han var 6 mnd og barnevakten var hjemme hos oss. Tanten sov over hos oss heller, slik at han iallefall var hjemme med de kjente tingene sine. Hun sov på samme rom som han og lillegutt fant ut at han den natten skulle sove helt rundt, sov fra 19-07, noe IKKE tanten gjorde :-)

Neste gang blir i romjulen og da nærmer han seg 10 mnd. Ellers har vi vært ute hver for oss noen ganger (pappan og meg altså)

Skrevet

Hedda var 7 måneder første gang pappan og jeg var ute sammen, et vennepar satt barnevakt.

Skrevet

mamma satt på snuppa da hun var 5 uker.. det gikk kjempefint:)

Skrevet

Førstemann var 5 mnd, men det var fordi vi skulle i bryllup. Syns det var litt tidlig jeg, men vi var der kun under middagen og dro etterpå.

Tror jeg er litt hønemor. men min kjære er likedan... men fra 1 årsalderen føler jeg det er greit å være borte hele natta og slikt.

Nr 2 er ikke 4 mnd enda så denne gang har vi ikke vurdert det engang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...