nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 43 cm høyt! 5 blader har kommet også ) det hadde jeg ALDRI trodd da jeg plantet denne steinen.... må vel snart bytte potte på den nå ) lurer på om det vil komme avokado på det... noen som vet om de må befruktes eller om de "gjør det selv"?
pink1254788 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Å dæven! Det har jeg og lyst til å prøve! Du putta bare steinen nedi en potte med jord? Hvor ofte får den vann??
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 jeg skar av toppen på steinen og puttet den i en potte med jord. var veldig flink til å alltid ha jorda fuktig i starten, men da det hadde gått over en måned trodde jeg ikke at det ville komme noe, så da vannet jeg ikke veldig ofte. den har tørket ut noen ganger... ha ha men en dag stod det en stilk på 5 cm opp av potta, og nå har den vokst i superfart!!!! nå har den alltid fuktig jord og står i lyset på kjøkkenbenken.
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Så gøy!!!! Tenker stadig på at jeg må prøve dette selv. Må bare få ut fingeren og kjøpe jord!!!!! Hadde vært greit om den fikk frukt da. Mye penger spart for oss i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå