Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Åiåiåi..dette er spennende dere!!! I dag er dagen, men hvem tester og hvem venter? Håper det klaffer for alle sammen denne pp!!! Selv venter jeg til søndag...tørr ikke teste helt enda. Hatt noe spotting i går og i dag, så vil vente å se om tr er på vei. HÅPER IKKE!!!!! Tvi tvi alle sammen!!
AL78 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Håper tanta holder seg borte. Lykke til . Klem
*_A_* Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Lykke til alle sammen med IKM i dag!! Har det selv også, men testet positivt på onsdag! :) Jippi! Dette var vår første PP, og det er helt utrolig at det gikk så fort! Kanskje jeg skal drysse litt babystøv...? ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Mammamia:) Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Her ble det positiv test i dag!!! Kom en svak strek! Skal på apoteket å kjøpe en slik digital greie, der det kommer frem gravid, til samboer kommer hjem fra jobb... Er spent på hvordan han kommer til å reagere... Har en jente på 9 mnd. og planen var å vente litt til med 2.mann, men men...:) Lykke til alle sammen!
Truseprinsesse Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg har også ikm i dag. Har ikke sett noe til tanta enda. Skal teste i morgen om den ikke har kommet. Ingen spotting eller noe her. Litt mensmurringer og oppblåshet i går da.
Truseprinsesse Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer begge to! Lykke til videre.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 GRATULERER MASSE til dere med positiv test!!! Og gratulerer til dere som får det!!! ;-) Inkl meg selv!!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå