Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Fra i går kveld og natten igjennom har jeg vært plaget av en voldsom utflod. Helt blank og luktfri. Tenkte kanskje det kunne være sopp, men er det vanlig at det kommer i slike voldsomme mengder da?? Har måttet bytte bind flere ganger inatt for de var fulle og verså det... Det har sikkert kommet 5 dl tilsammen og det har ikke gitt seg enda. Jeg er bare i uke 35 så skal helst ikke være vannet som går heller...:-) Har vært litt plaget av kløe tidligere, men det varer bare en times tid så går det over og det er noen dager siden sist nå. Noen som har noen tips?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg tror dette er helt vanlig.. Jeg er i uke 35 og har det på akkurat samme måte, veldig plagsomt, men det er nok ikke noe å gjøre.. )
majsenna™ Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Så lenge den er blank og luktfri er det helt normalt har jeg hørt. Trodde jeg tisset på meg her om dagen.. det kommer i voldsomme mengder i forhold til hva man er vant til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå