miniime Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Jeg har fått meg ny samboer. Han er verdens snilleste person. Han forteller ofte hvor mye han elsker meg, er god med meg osv. Men nå har d seg sånn at jeg er tydeligvis blitt veldig sjalu etter at jeg begynte sammen med han.. Jeg har ingen spesifikk grunn til det, men er vel bare livredd for å miste han.. Han er ganske "populær" hos jentene, han har flere jenter som er forelska i han. Vi har begge profil på Nettby... Jeg har skrevet på forsiden at jeg har samboer og skryter av han der. Han har ikke skrevet ett ord om at han har dame, så han får brev der hele tiden. Nå har han begynt å skrive med ei dame og det gjør meg så sjalu... Hun er kjempepen, så skjønner at han vil skrive med henne.. Men hvorfor?? Jeg skriver ikke med noen mannfolk, det hadde bare gitt meg dårlig samvittighet. Jeg har sagt i fra at det plager meg, men da sa ha at jeg måtte bare blir så sjalu som jeg vil, for han må da få lov til å få seg nye venner. Nå skriver de i sjul.. Jeg vet dem skriver, for dem er på siden til hverandre, og han logger seg ALDRI på nettby når han er hjemme lengre.. Er jeg unødvendig sjalu? Er helt fortvilt, og rett og slett lei meg... Vet ikke helt hvorfor.
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 nei det hadde jeg aldri godtatt...at sambo skrev slik til fremmede jenter..no waaay
miniime Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Nei for jeg mener jo også at d er helt feil.. Men hva kan jeg egentlig gjøre?
KariMari Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Synes typen din virker barnslig som ikke vil respektere deg på dette. Jeg vil nok også lurt litt på hva som foregikk dersom han hadde holdt det skjult for meg.....Spokey spør du meg:-/ Ta det opp med ham!
Mille** Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Det hadde nok aldri skjedd her, men jeg skjønner godt at du fortviler, syns ikke noe om sånt når man er i et forhold. Ikke minst at man holder ting skjult for den man er sammen med. Han høres ganske så umoden ut syns jeg...
Pappas fultreffer :) Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Jeg sitter i litt samme situasjon som deg, men ikek helt. For min samboer respekterte meg da jeg sa at jeg ikke ville han skulle ha så mye kontakt med en pen, fremmed jente som la seg til på Facebook profilen hans. Grunnen til at de ble venner der inne var visst at sambo kjenner mannen hennes. Han har henne forsatt på listen, men det er ikke lenger noen kontakt mellom dem. Og han har aldri gjort noe i skjul for meg, såvidt jeg vet vertfall og jeg håper at han ikke lyver til meg Det har han nå ikke gjort før vertfall. Men det er det samboeren din må gjøre også syns jeg, respektere deg å dine ønsker. Jeg er litt enig med samboeren din om at han må jo få lov til å bli kjent med nye mennesker, men ikke på denne måten. Og at han nå gjør det i skjul i tillegg, det hadde aldri blitt godtatt hos meg. Du må få pratet med han, si at du absolutt ikke liker det. Be ham om å være mann, holde seg til den han elsker. Be ham om å slutte å holde ting hemmelig for deg. Det går jo bare utover forholdet tilslutt om du går rrundt og er mistenksom og irritert på ham. Dette ble litt rotete, men jeg håper du skjønner hva jeg prøver å si
miniime Skrevet 9. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2007 Ja, jeg får prøve å ta det opp med han igjen.. Men han synes det er unødvendig at jeg reagere slik, og han sier da at det er bare du for meg... Bla bla bla.. Men det plager meg sånn at han har kontakt med andre jenter. (Gjør meg ingenting at han har kontakt med jentevennene sine altså, men at han skal bli kjent med nye jenter)
grå :) Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Tror jeg hadde lagt inn en revir-hevdende melding i gjesteboka jeg. for eksempel en 'gratulerer med farsdagen hilsen din kjære og barna'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå