Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Kan ikke snakke meg vekk fra resultatet på testen. To klare streker!!! Har tenkt at nestemann for kommer når h*n kommer, men nå som er det er virkelig så ble det brått litt skummelt! Har en snuppelure på 15 mnd... Tror siste mens var i slutten av sept så da blir det juli barn neste år. Oj.....
Gjest Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 HAH, bare noen få dager før meg da:) Gratulerer!! Kjempeskummelt! Hvordan forklarer man for en så liten tass at h*n skal få småsøsken?? Men det ordner seg med litt velvilje:) Lykke til:)
Supermamm Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer! Vi skal ha nummer to i juni, synes og det er litt skummelt, men mest av alt veldig hyggelig: )
Gjest Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer! Jeg har julibarn fra 06 og er veeeeldig fornøyd med ham :-)
mizz25 Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Har en liten en på 14 mnd å termin i januar,men det ska nok bare gå bra =)))
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Gratulerer!!! Jeg har en snupp på 19mnd og venter en til om tre uker.. Blir nok hektisk ja... Men moro skal det og bli. Snupp skjønner ikke noe av hva som skjer, så vi leser "Emma og lillebror"-boka for harde livet her...
mai mammaen til to Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 jeg har en liten jente på 18 mnd og har termin tre dager før hennes 2 årsdag... gleder meg masse jeg.. er jo ikke så liten da..
Gjest Skrevet 11. november 2007 #8 Skrevet 11. november 2007 gratulerer! Jeg har selv en på snart 15 måneder, og er også gravid nå med termin i juli! så da er vi ganske like der! jeg gleder meg veldig, litt skummelt, men vi har jo noen måneder å venne oss til tanken på.
sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 Ops da.. jeg og... Kom veldig overraskende på meg, hadde absolutt ikke planlagt det, men på første eggeløsning siden jeg fikk gullunge nr 1 så ble jeg gravid gitt.. Det er jo nesten like stor sjangse å vinne i lotto... Har en jente på 13mnd fra før, og nå er jeg ca 8 uker på vei.. blir vel gullunge nr 2 i juni for meg da. Litt skummelt men veldig hyggelig også. Gleder meg til å få en ny solstråle inn i livet mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå