Skorpa Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Er d greit å kjøpe en sånn vaginal stikkpille fra canesten uten at legen har sagt at d er sopp. D er ikke skadelig hvis d ikke skulle være sopp?
Pappas fultreffer :) Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Nei, det er ikke skadelig om du prøver bare en. Men symptomene på sopp er jo lette å kjenne igjen da. Det svir kanskje litt å klør noe i hampen mye. Men jeg ville prøvd en slik pille og litt av den kremen også. Kjenner du at du blir bedre av det, så er det sopp ja.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Begynner å bruke canesten med en gang jeg kjenner det svir og klør der nede jeg.
Skorpa Skrevet 9. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2007 Ja, d klør noe inni hampen og j har fått hvit, tykk utflod. Jeg går i tillegg på antibiotoka kur for tiden så tenker at d må være sopp. Er usikker for j har aldri hatt d før.. Men da reiser j på apoteket og kjøper en sånn pakke j. Takk for svar
Nicita73 Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Det trenger ikke være sopp selvom det klør eller svir, det kan være ubalanse i den naturlige bakteriefloraen, som feks etter menstruasjon. Da finnes det flere typer kapsler på Apoteket som feks Vivag. Man kan merke det på utfloden om det er sopp eller ikke, den blir vel gjerne litt tykk,hvit og har en spesiell lukt når man har sopp. Man kan ha en ubehagelig lukt når man har ubalanse også, så de to er ikke lett å skille fra hverandre. Tror uansett ikke det skal være "skadelig" å ta en soppkur selvom man ikke har det.
Pappas fultreffer :) Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Antibiotika har jo ofte den effekten da dessverre...
Nicita73 Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Det virker som sopp ja, jeg har fått det hver gang jeg har gått på antibiotikakur. Ta en tur på Apoteket du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå