Gå til innhold

Til dere som trener....hjelp meg litt her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere til det?? Jeg er mye alene med vesla fordi pappaen jobber mye...og jeg skulle gjerne fått trent litt innimellom. Men det blir fort vanskelig med en liten en.

Hvordan gjør dere det?? og HVA gjør dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? du kan jo ta henne med å la henne ligge på gulvet å pludre mens du trener. Mange som gjør det:) Eller få deg en treningsvideo du kan ha hjemme

Skrevet

hei hei! ja det er travelt og ikke alltid lett med disse små, men de fleste treningsstudioer tilbyr barnepass mens mann trener og om ikke d skulle være noe så er d mange som er åpent ganske lenge om kvelden så da kan du evt trene en gang eller to i uken nå pappaen er kommet hjem eller om søndagen evt lørdag når han har fri. Du trenger jo ikke å trene så kjeeempe lenge, alt er bedre enn ingenting :D og som nevnt over, hjemmevideoer er også et godt alternativ. Har kjøpt 3 stk selv ;D

når det kommer til trening så er det ofte ikke så hardt å få til som man tror, sitter ofte i lysten også he he.. lykke til med treningen :D

Skrevet

Jeg trener corebar hjemme i stua, med trenings-dvd. Da får du kjempefin og helhetlig trening på bare 30 min!

Corebar har også en egen dvd for trening etter fødselen.

Du kan lese mer på http://www.corebar.no/

Skrevet

Jeg går på treningsstudio, og benytter meg av barnepassen når jeg går dit på dagtid. Kjempebra, lillemor koser seg og mor får svette litt:)

Tror de fleste treningsstudio har slik barnepass, så det anbefaler jeg. Sosialt er det også, både for deg og bebisen:)

Skrevet

Hvor gammel er babyen din som du har på barnepassen? Jeg skal starte å trene i januar igjen, da starter medlemsskapet opp igjen etter å ha vært fryst..Da vil Leah være ca 5 mnd..det går vel bra:)

Skrevet

Blir nok en hjemmeløsning tenker jeg. Men jeg skal sjekke opp de lokale treningssentrene..problemet er at det er dyrt!!! takk for svar:)

Skrevet

Treningssenter med barnepass og timer der man kan ta med babyen er supert, har selv gått på sats fra babyen var fem uker og formen er kjapt oppadgående, klarer til og med noen vanlige timer nå. Enig i at det er dyrt, men det hender jo at det er kampanjer der man f.eks slipper innmeldingsgebyr.. Så blir det jo også et spørsmål om prioritering. Jeg synes det å få trent er verdt temmelig mye, man orker jo så mye mer, føler seg mer vel, kommer seg ut blant folk og i tillegg er det også morsomt for babyen!

Skrevet

Hva blir mest dyrt...? Å kjøpe seg en(eller flere trenings-dvd'er) og litt treningsutstyr hjemme, som du garantert blir både lei av og kommer til å trenge mer ufordring for å få utbytte av(og da må du kjøpe tyngre vekter etc), og det å melde seg inn på et treningssenter hvor det sannsynligvis er et bredt tilbud med tanke på motivasjon og ikke minst progresjon! Jeg antar at et mål med å trene er å komme i bedre form, og da nytter det ikke å gjøre det samme hver gang! Det må skje en utvikling og progresjon i intensitet og/eller varighet for å komme i bedre og bedre form!

Det koster selvøflgelig penger, men det du får igjen for det(hvis du benytter deg av tilbudene), kan ikke måles i penger! Et medlemskap på SATS og Elixia koster deg det samme som 1 brus hver dag! Og det tror jeg virkelig det er mange som bruker uten å blunke!

Nei- invester i helsa di! Supert for deg å komme deg ut, få trent og få overskudd. Supert for babyene å bli sosialisert og se at mammaen har det bra! Om det ikke er mor-barn treninger, og babyen din er for litetn for barnepass; spør om du kan ta med vogna inn! Det finnes sånne hjulbeskyttere som du trer på og så kan du trille inne uten at det blir møkkete. La babyen stå i vogna ved siden av der du trener :) Funker kjempebra, synes jeg!

STÅ PÅ- lykke til-!

Månestråle :)

Skrevet

Hei til alle som lurer på hvordan man skal få tid til å holde formen med en pappa som jobber mye og små barn i huset. JEG var også en av de!

Jeg synes treningssenter er kjempe gøy men hvem har vel samvittighet til å putte barna i barnepassen når man først har fri til å være sammen med de? nå har det kommet utrolig mye gode hjemmetreningsfilmer, og det handler rett og slett om å legge det inn i dagsrutinen. Alle rutiner er tunge å etablere. Husker bare første gang jeg skulle innarbeide barnehagerutinen. Jeg skjønte rett og slett ikke at folk fikk det til. Har du først etablert rutinen er det som den største selvfølgelighet. Glem ergometersykkel. Det er dødskjedelig! fengende treningsfilmer derimot med motiverende instruktører er en knallsuksess! velg treningsfilmer som gir deg variasjon, og som ikke varer altfor lenge. 30 - 45 minutter er bra! Da blir du ikke lei. Her er corebar trening genialt. Du får full pakke, dvs både kondisjon og styrketrening på 30 minutter. Mye bra trening for spesielt magen! Dessuten kan du få kjøpt flere filmer som gradvis gir deg tyngre og mer utfordrende kondisjon - og styrketrening. Kjenner mange som har hatt kjempe suksess med dette! www.corebar.no

Skrevet

Jeg har 2 kvelder i uka som jeg drar på treningsstudio uten mann og barn : ) Trener i ro og fred og kommer hjem til 2 sovende unger!! Anbefales.... Mannen min har det samme, så du kan jo foreslå noe sånn for han?

Så pakker vi noen ganger alle 4 i bilen og drar på trening.Gutta er da på barnepassen.

Så skal du ikke undervurdere treningsverdien av lange raske turer med vogn..Gipå oppover bakkene så blir du svett, andpusten ogdu kjenner det tar på bakside lår noe så inni hampen!!!

Vi bor på toppen av en ås og tro meg. Det er tung å gå opp den bakken med to unger opp. Det blir en totalvekt med vogn, unger og andre ting på over 40 kg!! Det river bra i rumpemusklene hehe!!

Såkan du jo jogge deg en tur på kvelden.

TRene situps på gulvet i stua.

Kjøp deg en treningsstrikk. Da kan du trene rygg, skuldre, biceps, triceps, bryst!

Mange muligheter :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...