Gå til innhold

Hva er spedbarnsboutolisme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hvordan det skrives.. Men uansett.

Gammeltanta til Emil.. Han er 8 mnd. Ga han melk med honning i går..(han er forkjøla og vondt i halsen.)

For det første.. Han er 8.5 mnd og skal IKKE ha melk. Og hvertfall ikke honning.. Men er ikke det som er poenget..Lest at små barn kan få spedbarnsboutolisme av honning før fyllte ett år?

 

Redd jeg :(

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke mye om symptomene, men jeg vet at spebarnsbotulisme er veldig sjeldent. Tror du skal ta det helt med ro. Den ettårsgrensen er også satt med god margin. Det går sikkert fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...