Gjest Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Aner ikke hvordan det skrives.. Men uansett. Gammeltanta til Emil.. Han er 8 mnd. Ga han melk med honning i går..(han er forkjøla og vondt i halsen.) For det første.. Han er 8.5 mnd og skal IKKE ha melk. Og hvertfall ikke honning.. Men er ikke det som er poenget..Lest at små barn kan få spedbarnsboutolisme av honning før fyllte ett år? Redd jeg
___ Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Jeg vet ikke mye om symptomene, men jeg vet at spebarnsbotulisme er veldig sjeldent. Tror du skal ta det helt med ro. Den ettårsgrensen er også satt med god margin. Det går sikkert fint.
___ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Her er en link der du kan lese mer: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainLeft_5670&MainArea_5661=5670:0:15,1904:1:0:0:::0:0&MainLeft_5670=5544:55556::1:5567:11:::0:0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå