Gå til innhold

Dere som begynte med Sinlac grøten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at det er en del sukker i denne grøten, så lurer på om det gikk fint å gå over til annen grøt senere uten sukker??? Har fått anbefalt av HS å begynne med den, men er veldig i tvil pga sukkeret! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd den grøten etter at gutten min har spist Holle sine grøter. Han likte den ikke, siden han ikke syns noe særlig om søte ting.

Om du ikke vil har mye sukker i grøten kan du først prøve Holle sin grøt og tilsette litt fruktmos for å få litt bedre smak, siden Holle sine kan være litt smaksløse, men det jo individuelt fra barn til barn om de liker den uten fruktmos.

Skrevet

Vi brukte sinlac en del, men etterhvert ville han ikke ha den lenger. Gikk mer og mer over på holle sine grøter, og etterhvert gikk det også greit med de andre grøtene som man blander med vann. Tipper vi brukte sinlac fra ca 6 mnd til ca 10-11 mnd, og da ville han rett og slett ikke ha den selv lenger. (vekslet litt med maisgrøt og risgrøt også i begynnelsen). Jeg bekymret meg også for sukkeret men tenkte at han måtte hvertfall ha mat. Og han har ikke blitt feit av den grøten hvertfall. :)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...