Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På samboer.... Uff blir så frustrert av dette. Vet jo at før jeg ble gravid hadde jeg det super bra sammen han, men nå irriterer jeg meg over alt og ingenting han gjør.

Føler vi diskuterer og krangler om alt fra hva vi skal ha til middag til om vi skal se på det ene eller det andre på tv.... Vet ikke hva skal gjøre, men det begynner å frustrere meg litt.

Prøver å ta meg i det, men har så kort lunte overfor han at det er helt sprøtt......

Er det andre som har det på samme måten, eller har jeg blitt helt SYK??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAA!

Jeg er også slik og husker jeg var det da jeg gikk med 1 mann også.

Blir så lett sur og irrigtert, ikke bare på sambo, men også på andre.

Går spesielt utover sambo, men det er vel siden han alltid er der. Huf stakkars disse gutta, de må gjennom noe de også med alle disse hormonene.

Skrevet

Et lite råd.

Ikke gå oppi hverandre hele tiden...Prøv og vær litt uavhengige av hverandre.Så kan det være det blir litt bedre:=)

Hadde også en slik periode,var sikker på jeg kunne bitt av han hue noen ganger.

Men vi trengte rett og slett og være litt for oss selv og drive med våre egene interesser.

Skrevet

ÅH TAKK GUD for at det er flere enn meg som har det på samme måte.

Blir jo helt usikker på alt når det er så mye krangling hele tiden.... :-(

Skrevet

det er slik her også:) jeg irriterer meg over hva han sier, syntes han slafser så det er så vidt han får tygd maten sin stakkar, han får ikke sitte barebent for da blir jeg gal av og se på tærne hans. stakkar gutten min:)

Skrevet

Blir så glad når jeg hører det er flere som blir fort irriterte og sinna.

Kunne kasta sambo på huet og ræva ut av huset innimellom..

Jeg irriterer meg over nesten alt han gjør...Huff for en bitch jeg kan være:-))Godt han er verdens tålmodigste da..

He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...