lykkeliten i magen Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hadde egentlig ikke sett for meg at jeg skulle handle noe særlig enda... Men det er jo så gøy! Har en gutt fra før, og nå kommer det ei jente - og da er det jo mye som handles nytt:) fy søøøren så mye søtt det er til jenter! Kan jo snart vaske klærne og fylle en kommode, men kommoden er jo ikke i hus enda.. sambo ler av meg og sier at han ikke kan kjøpe kommoden for da vil jeg bare handle enda mer... flere som har behov for å bygge rede tidlig? Jeg er i uke 21...
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 hehe er slik her og...mangler kommoden mn klær det handler jeg...
Phantom´ Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg har 2 gutter, og MÅTTE rett ut og handle noe rosa etter UL. Utrolig mye snuskesøtt til de små jentene. Godt å få brukt rosagenet sitt litt også...
Tonje,kristine Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 hehehe, her kjente jeg meg igjen ja:) I tillegg til at det er gøy,liker jeg å ha ting på plass i god tid:) sambo blir litt frustrert ja, er i uke 22 så er vel ikke stress enda nei:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Hehe..... Samboern min er faktisk skikkelig imponert over meg!! hihi!! Jepp, jeg har skikkelig lyst til å kjøpe maaasse babytøy til snuppa mi, men jeg har virkelig behersket meg!! Faktisk ikke kjøpt ETT ENESTE plagg enda!! hihi!! Og jeg er 25+1 idag!! Men får "mamman til June" fra BIM på besøk om 2 uker, så da får vi vel se om det ikke blir litt shopping! hehe.......
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Kan man stole helt 100% på det de sier på ultralyd, om at det er jente eller gutt? Fikk beskjed om at det mest sansynlig var jente (12sept) og skal på ny ultralyd nå i uke 30. Kjempe lyst å kløpe masse rosa og kjola, hehe.. Men tørr ikke helt. Kjenner ei som fikk beskjed om at det var jente og hun kjøpta vel alt rosa osv, men ut kom d en gutt
LilleBanan blir storebror Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Var iværtfall ikke no tvvil på UL hos meg. Første vi så var den lille tissefanten før jodmor i heletatt nevnte at det var gutt. Ikke no tvil der nei. Handler en del jeg å, er i uke 20+5. Men har gjen alle de dyre tingene da:/ Men det er morro å handle til lille knøttet, er jo en del av ventingen og forberedelsen det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå